Zo doe ik het ook Goed van je hoor! Vraagje dames: Ik heb gisteren crackers gekocht en kipfilet plakjes voor een tussendoortje. Maar dit stilt helemaal niet mijn trek bij jullie wel?
Ik doe er meestal ook nog een berg rauwkost op. Tomaat, komkommer, radijs etc. Het is ook heerlijk met paprika en advocado. Beetje zout en peper, mmm!
Ik zag vanmiddag een foto, die mijn man vanmorgen had gemaakt van mij terwijl ik dat niet wist.. Het is echt voor het eerst sinds tijden dat ik niet denk: oh my god, wat een bolle kop! Nee, nu dacht ik: Jeetje, wat zie ik er normaal uit, hahaha! Vanavond weer even een uurtje naar de sportschool. Even lekker een uurtje pumpen. Hartslagmeter natuurlijk weer mee om te kijken of ik misschien wat extra;s kan doen om die wat hoger te krijgen.
Is het wel oké als ik niet alle dagen kom meekletsen? Want dat ga ik niet redden denk ik. Allee, weet ik eigenlijk . Ik ben trouwens aan het overwegen om te stoppen met weight watchers en gewoon het te gaan doen zoals islah en bloem. Ik vind dat tellen zo een rotbezigheid en ben daar 's avonds vaak te moe voor...
Mama van juul, oh dat is toch een serieuze motivatie hé. Goed zo . Troetelbeertjes, dat is inderdaad een heel fijne BMI! Islah, wauw jij hebt dan wel een vliegende start genoten. Voor de rest heb ik het niet onthouden vrees ik.
Eigenlijk is wat ik doe denk ik wel te vergelijken met WW. Dus gewoon gezond eten, minder dan normaal, gezonde tussendoortjes. 3 maaltijden en 2 of 3 tussendoortjes per dag... Heb echt geen zin me om heel dat systeem en gedoe met punten eigen te maken hoor. : P En zo te zien kan het dus wel op mijn manier, vooral toen ik de 10 kg eraf had was dat echt een bevestiging voor me. WW is ook best duur neem ik aan? Ik ben overigens in het begin best veel afgevallen; eerste week 3,5 kilo. Maar nu wisselt het. Vorige week een halve kilo (terwijl ik me goed aan dieet heb gehouden) en deze week weer ánderhalf.
Bij mij was trouwens als eerste mijn wangen die dunner werden haha... Dat viel de mensen ook op. Ik dacht echt; moet het dáár nou mee beginnen? XD
@ troetelbeertjes & bloem Dankjewel voor de info over de thee. Ik denk dat ik het maar bij mijn groene thee hou. Als ik zo lees dat troetelbeertjes er hyper van word moet ik het maar niet doen. Ben vaak erg gevoelig voor dat soort dingen. @bloem Wie weet is dat rennen met evy wel wat voor mij. Ga het morgen uit proberen. dank je wel. @milujem Geen probleem kom maar op. vertel vertel... Hihi. Inderdaad wij allemaal samen kunnen het! @islah Jij bent zeker heel trots op je zelf?! 12,5 kilo. Wauwwww @ mij zelf Het gaat goed voel me lekker en positief. Hardlopen gaat dan misschien nog niet maar powerwolken is ook heerlijk. Schijnt ook nog beter te zijn voor de vet verbranding. heerlijk boodschappen gedaan. Groente, fruit, noten, zaden geen koek geen snoep. Als ik nu in een dip kom, zit ik met een krop sla voor de tv.
Islah, ja de basis van de ww ga ik wel behouden en misschien ook nog wel even naar de cursus voor de motivatie maar alles uittellen en puzzelen is me soms toch teveel . En jij bent het bewijs dat het ook zonder dat puzzelen en tellen kan. Ik was ook gestart met start tot run maar ben moeten stoppen. Het deed écht pijn hoewel de dokter geen oorzaak kon vonden.
Waar deed het pijn dan? Tsja, ik sport ook haast niet. Ik heb astma waaronder ook bij inspanning. En nu kan ik wel steeds voor het sporten m'n medicijnen nemen maar daar zit ik ook niet zo op te wachten. Ik weet dat het geen kwaad kan, maar leef toch liever zoveel mogelijk zonder medicijnen. Wandelen lukt trouwens wel zonder benauwd te worden, dus dat doe ik dan ook vaak. Soms wel dagelijks een uur!
hoi meiden! Sorry als ik even globaal antwoord maar jullie gaan ook zo snel Wat gaan jullie allemaal goed zeg!! Ik ga helemaal niet goed op het moment Ik doe mijn best om meer te bewegen en goed te eten maar ergens gaat er iets mis want ik sta al 2 weken stil nu Ik ben nu in bijna 1 jaar 19 kilo kwijt en dat is te weinig naar mijn smaak. Ik baal dus ook echt enorm Maar goed, ik hoop dat dit weekend meevalt want ik vier mijn verjaardag dus vermoedt dat er veel gesnoept gaat worden (chocotaart! ). Daarentegen ga ik zondagmiddag wel klussen in het nieuwe huis van mijn broer dus ik hoop daar veel te verbranden. En dan op goed geluk naar dinsdag maar he
Takhen, 19 kg is toch veel hoor! Daar mag je trots op zijn. Plak maar eens een foto van een jaar geleden langs eentje van vandaag en dat zal je het zelf ook wel zien . Islah, oei dat lijkt me inderdaad wel lastig om met astma te gaan bewegen. Fijn dat wandelen wel gewoon kan. Het begon steeds in mijn onderbenen en trok dan naar boven. Ik heb een vage uitleg gekregen van de huisarts ivm verschillende soorten spieren maar vind er niks over terug via google. Ik ga het nog eens proberen als ik al wat afgevallen ben. Misschien is het omdat ik te zwaar ben. Gisteren en vandaag zijn trouwens niet goed verlopen maar vanaf morgen ga ik echt flink er invliegen!
Hoi! Kan ik mij ook nog aanmelden?? Ik wil ook graag een hoop kilo's kwijt. Wil 2 en als ik tijd heb 3x per week sporten, en dan gezond en minder eten..... Dan gaat het wel langzaam maar dat is dan maar zo
Er staat ook dat ik het eetstoornis in juni heb afgesloten. Het feit dat het altijd oppassen is kan wel altijd zo blijven, dus wil het toch gaan proberen.
@banana Welkom. Goed dat je je eet stoornis hebt afgesloten, knap! Maar wanneer het weer begint te kriebelden wees dan alert en neem goede beslissingen!
@Banana: welkom! Hoeveel wil je afvallen en van welk gewicht kom je af (of BMI)? Goed dat je jouw eetstoornis hebt kunnen afsluiten, al zal het vast altijd een punt blijven om op te letten. Ik hoop dat je ook naar een gezond gewicht toe kunt werken (je bent nu te zwaar?). Dames, voor wie wil, vergeet de tabel niet! Ik zet de nieuwste tabel nog ff neer: nu het zo hard gaat hier staat 'ie alweer een aantal blz. terug!