Hoop dat er hier nog een paar dames zijn met mijn probleem en nog beter dat jullie er een oplossing voor hebben. Ik had tot een 5-tal maanden geleden netjes een cyclus van 34 dagen. Soms eens 33 of 35 maar dat is dus wel lekker regelmatig. Echter sinds maart van dit jaar slaat dit ineens om en kan ik geen staat meer maken op mijn cyclus. Een keer meer dan 60 (ben toen maar gestopt met tellen), en nu al weer een eind voorbij de 40 dagen! Pff, word er zo moedeloos van, weet echt niet meer wanneer ik mijn ei heb. BOvendien met de onregelmatigheid steken PMS klachten de kop op met buikpijn, rugpijn en misselijkheid. Sinds maart dus ook nog maar 2 keer ongi geweest! Nog iemand die dat gehad heeft en/of heeft en tips om weer de regelmaat erin te krijgen?
mijn cyclus schommelt ook wel eerst was ie 28 toen een hele tijd 31 en daarna opeens weer 28 oke niet zolang als ie van jouw....maar er moeten druppels zijn van weleda volgens mij die je via je huisarts kan krijgen om je cyclus regelmatiger te krijgen, geen idee hoe ze heten wat heb ze zelf jaren geleden een keer gehad.....hielpen wel na een poosje. Nu gebruik ik ze niet want die paar dagen verschil vind ik niet zo erg.
dit heb ik dus ook gehad. erg vervelend! ik ben nu op advies van mn ha weer 2 maandjes aan de pil om te kijken of daarna mn cyclus weer op regel is.. ik hoop t. dan kunnen we weer verder. maar ik zie dat je toch zwanger bent! gefeliciteerd! en mamavanluca natuurlijk ook gefreliciteerd!
Hoi, ik had ook altijd een vrij regelmatige maar lange cyclus (rond de 35 dagen). De laatste cyclus was ineens 43 dagen en toen dacht ik ook: wat krijgen we nou!? Maar in de volgende cyclus ben ik zoals je ziet zwanger geraakt! Dus probeer er niet te onzeker van te worden, alhoewel het natuurlijk vervelend is dat je zo geen flauw idee hebt waar je aan toe bent. Hopelijk hoef je binnenkort je cycli niet meer te tellen!