Hee dames, Hoe gaat 't met de stoppers? Bij mij gaat 't verbazend gemakkelijk, ruim 8 dagen nu and still going strong.. Groetjes, Roosje
Ik ben al een tijdje gestopt met roken. Tot een paar weken geleden stak ik er nog wel eens een op bij feestjes enzo, maar dat doe ik sinds een paar weken ook niet meer. Merkte dat ik het mezelf zo alleen maar moeilijk maak. Mijn vriend is nu ook 3 weken gestopt met roken, ben echt trots op hem!
Hallo Dames, Ik ben Debbie, 23 jaar en sinds November 2007 gestopt met de pil. Ik wil ook graag stoppen met roken, dus zet mij er ook maar bij! Ik begin morgen 10 juni. Succes allemaal met het niet roken.
Welkom aan alle nieuwe stoppers en jammer voor diegene die het niet volhielden. Volgende keer beter ....! Ik heb nu 3 weken achter de rug, en het gaat goed hoor. Behalve dat ik nog steeds sneller geirriteerd ben en ik vrij weinig kan hebben, gaat het wonderbaarlijk genoeg best goed eigenlijk. Ik zal de lijst vanavond aanpassen, nu geen tijd voor ...
Nou meiden. Vandaag is mn eerste dag dat ik stop met roken. Ik ben benieuwd. Gisteravond mijn laatste sigaretje gerookt.. Succes verder allemaal
Hi meiden! Hoe gaat het met het stoppen met roken?! 8) Ik zal officieel 1 juli stoppen, maar heel misschien stop ik eerder... Mijn mannetje heeft namelijk zijn zaadjes laten testen en het was niet goed... Daarom heeft hij besloten om na het weekend te stoppen met roken minder koffie en alcohol te gaan drinken (niet dat hij veel drinkt hoor, zoiezo niet doordeweeks). En als mijn lief stopt, dan kan ik niet achterblijven. Ik houd jullie op de hoogte! Iedereen succes! -x- Lisszy
marieke wat jammer dat je weer begonnen bent! je wou zo graag stoppen toch? ik heb ook een paar keer gezondigd. zoals gisteravond bij het voetballen. het was zo spannend maar ik ben al wel zo ver dat ik het mezelf er niet moeilijk meer mee maak. want ik denk er bijna nooit meer aan, af en toe maar, en dan vooral na het eten en met uitgaan.
Hey madelon, Tja..vind het ook jammer, maar ben er van overtuigd te gaan stoppen! Kan alleen even niet aangeven wanneer... 1 juli stopt manlief, misschein dat ik dan meteen mee ga doen! Ben even druk in me hoofd...moet eerst de rust terug vinden! Super om te horen dat het bij jou zo goed gaat! X
Hee Marieke, Wat is dit nou meid? Ik schrik er van! Jij bent toch degene die dit geweldige idee had en het initiaief heeft genomen? Kom op meid! 10 juni was ik precies een jaar rookvrij...serieus waar; het is het beste wat ik ooit heb kunnen doen is stoppen met roken! Ik zal er nooit meer mee beginnen, ik zou wel gek wezen! Ook jij kunt het. Zeker weten. Kom op meid....wees sterk. En stop met roken! Je kunt het! (misschien dat het boek Rookvrij van Kristina Ivings je wat meer op weg kan helpen?) Ik vond het een heel goed boek, een eye-opener. Je schrijft dat je eerst rust moet terug vinden. Geloof me Marieke, roken helpt je daar echt niet bij. Integendeel, roken levert onrust op! Altijd maar dat rookmonstertje in je hoofd en lijf dat schreeuwt om nicotine, daar word je zo onrustig van. En daarbij weet jij verstandelijk ook dat het schade aanbrengt aan je lichaam en het absoluut niet goed is voor je vruchtbaarheid. Maak het jezelf niet moeilijk en stop er weer mee! Ik wens jou en al je medestoppers heel veel succes. Jullie zijn stuk voor stuk kanjers! Groetjes, Lola2.
goed gezegd lola! ik hoop dat marieke weer snel gaat stoppen @ Lisszy: wat kl*te dat je mannetjes zaad niet goed is! heeft hij te weinig zaadjes?
Hi Marieke, Ik hoop dat je na deze super bemoedigende woorden van Lola weer gaat stoppen! Je hebt even een dipje, maar daarom is juist deze Topic! Wij helpen je er door heen @ Madelon: De concentratie zaadcellen in zijn sperma van te weinig, ze konden er niet mee testen... Dat was idd wel even schrikken! We hopen dat het een moment opname is, daarom er alles aan doen om het zaad te verbeteren! -x- Lisszy
ik ga eens even deze topic naar de eerste pagina halen! wie zijn er nog gestopt? @ Lisszy: ik hoop ook voor jullie dat het een moment opname is, wanneer wordt er weer een test gedaan?
pffffffffff wat valt dat vies tegen zeg ff stoppen met roken phoeeeeeeeeee gister heb ik posi getest normaal rook ik een pakje (25) sigaretten per dag gister had ik er 15 en vandaag 8 morgen nog minder proberen poeeeeeeeeee eg niet makkelijk hihi
hey twigger, wel stoppen he, nu je zwanger bent! gefeliciteerd trouwens! meisje1981 mijn vriend rookt ook, vind het jammer en het is minder voor de vruchtbaarheid maar ja hij moet het zelf willen (stoppen met roken) ik kan hem niet dwingen
nee dat is waar... maar maak nie uit.. want me schoonouders roken ook.. toch snel zwanger te raken :S gaat niet om roken maarja snap ook niks van.. ik rook niet..en me vriend wel.. mja zien wel.. maar hij rookt niet echt veel.. iets wel minder