hoi daphne, t is ook niet makkelijk. wat bij mij wel helpt is dat we sinds een maand of 2 niet meer thuis roken. nu kan mijn man als die wil roken achterthuis gaan staan. en ik heb er geen last van. zolang ik het niet ruik heb ik ook geen behoefte. ik denk nu ik er al 8 dagen af ben ik nu wel uit de gevaren zone ben op mijn werk (vrijwillig) word heel veel afgeploft, maar ik denk maar zo, moet er toch doorheen, dus ben ik gewoon doorgegaan met de dagelijkse routine. de enige die er veel van heeft gemerkt is mijn hubbie,die wist niet dat ik zo sjagerijnig kon zijn.
Wat doen mensen die niet roken? Misschien rare vraag maar ik ben zo uit mijn ritme, daar heb ik het het moeilijkst mee! In de pauze van tv even snel een sigaretje roken bijvoorbeeld. Inmiddels bijna 6 dagen clean maar het valt niet altijd mee hoor... Zag net een reclame van nicotinekauwgom of pleisters, maar ik heb niet het idee dat ik er lichamelijk last van heb. Het zit bij mij echt tussen de oren! Ik ga in de reclame niet ff lekker buiten een kauwgommetje kauwen hahaha Succes allemaal!
ik probeer zoveel mogelijk de zelfde dingen te doen als normaa (behalve dat sigaretje dan hihi) ik had de geluk dat mijn beste vriendin ook stopte, dus ik had een uitlaatklep extra behalve mijn man. we hebben sinds 2 weken een pup, een american staffordshire terrier, dus ik ga extra veel wandelen, zo blijf ik lekker actief. nee ik geloof ook niet in kaugoms en zo, maar wel in wilskracht en die heb je nodig. sommige mensen hebben er baat bij om op iets te zuigen bijv een lolie of een dropje. succes en na 6 dagen kun je het volhouden he, je hebt niet voor niets al 6 dagen niet gerookt. volhouden meis! o ja ik ben nu 13 dagen gestopt en t gaat goed!
Gut, ik moet echt stoppen. Ga weer een dag plannen................denk ik... Echt goed, van diegene die echt gestopt zijn. Ook al is het maar een dag: RESPECT!
hey marieke ik las dat je nu echt gestopt bent! wat goed zeg, echt super dat je het weer opgepakt hebt. ik ben nou 2 maanden gestopt en het gaat nu echt top! af en toe nog een keer een hijsje genomen, gister een sigaretje op een verjaardag maar hij smaakte me niet en werd duizelig. dus voor mij hoeft het echt niet meer! ben er klaar mee.