Ik ben benieuwd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kimmeding, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hallo allemaal.

Ik ben in februari gestopt met de pil en heb eigenlijk nergens last van gehad.
    Volgens de menstruatie kalender ben ik dinsdag woensdag en donderdag het meest vruchtbaar.
    We hebben al deze dagen geklusd en sinds woensdag heb ik toch een beetje een vreemd gevoel in mijn buik.
    Voeld wat opgeblazen en mijn broeken waar ik een riem om heb zitten niet lekker meer.
    Lijkt alsof het zich teveel drukt tegen mijn buik.

Helaas voor mij moet ik nog even wachten tot ik kan testen dus tot die tijd wordt het zuchten en steunen ;)

2. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    hoi,

als je dinsdag, woensdag en donderdag je vruchtbare dagen zou hebben dan lijkt het me wel raar dat je al meteen woensdag dingen voelt.
    meestal beginnen vrouwen iets te voelen 1 week ongeveer voordat ze ongi moeten worden en sommige pas als ze al bijv. 5 a 6 weken zwanger zijn.
    iedereen is anders natuurlijk en ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar dan zou je al heel snel wat voelen.

mejon

3. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    mijn moeder vertelde mij dat ze gelijk wist wanneer ze zwanger was.. net of ze voelde dat het pakte.. en elke keer klopte het ;)

1x heeft ze het mis gehad... was net nadat mijn vader was overleden.. toen dacht ze dat ze dus ook zwanger was.. maar dat mocht niet zo zijn :cry:

4. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    mijn moeder zei dat ook, een dag nadag ze geklust hadden wist ze al dat ze zwanger was van mij. hoe en waarom weet ik niet en dat kan ik haar ook niet meer vragen ze is helaas 4 jaar geleden overleden.
    maar ik denk dat het gewoon een gevoel is geweest van haar.

5. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    mijn moeder had het ook.

6. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Hoihoi,

Ik weet zelf op dit moment ook nog niet zeker of ik zwanger ben (mijn NOD is 12 juli), maar ik voel me zeer zeker zwanger. Ik ben hondsmoe, af en toe een beetje misselijk en heb het idee veel vaker te moeten plassen. Ik had het ook al vrij snel nadat wij geklust hadden, ik denk dat ik een dag of 4 later een soort ongi krampen heb gehad.

Succes :D

Ik zal voor je :thumup:

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    Ben ik toch niet de enigste rare kwiebus hier :)

Ik vind het ook heel erg vreemd want ik ken dit gevoel echt niet van mezelf en heb het nu 4 dagen.
    Voel me verder niet zwanger ofzo, ben wel af en toe wat draaierig en een weeig gevoel in mijn maag.
    Ben erg benieuwd wat dit betekend maar ja er zal niets anders op zitten dan wachten tot volgende week.
    Gaan we samen testen hahaha want ik zit ook rond die datum geloof ik.
    Wil het natuurlijk nu weten maar ja testen zal nog geen zin hebben.

8. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Hoihoi,

Nee, ik heb dit gevoel ook nog niet eerder gehad. Ben heel benieuwd of het is wat wij hopen dat het is (of dat we zelf allerlei gevoelens "verzinnen", hihi). Ik ga morgenochtend een test doen. Weet dat het heel erg vroeg is, maar deze testen zou je moeten kunnen doen vanaf 6 dagen voor je NOD.

Afwachten maar!

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    Nou het gevoel dat mijn buik geeft verzin ik niet hoor hahaha.
    Ik heb aan de ene kant de gedachte äch ik zie het wel volgende week" maar aan de andere kant kan ik niet wachten :)

Ik hoop dat je test morgen al uitsluitsel geeft.
    Succes

10. ik kan zo met jullie mee voelen... :D Wat is het toch spannend, zo klussen! Allemaal heel veel succes!

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Kimmeding, hier nog zo'n rare hoor ;)

Niet op dit moment, maar bij mijn eerste had ik precies zo'n voorgevoel, én het klopte!

Veel succes met wachten....

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi

ik heb elke maand zo'n voorgevoel maar bij mij heeft er nog nooit iets van geklopt!
    ben nu 14 maanden verder en nog steeds niks

liefs

13. inge27

inge27 Lid

26 mrt 2008
    33
    0
    0
    Ik heb het ook gehad. Ik was op mijn werk erg duizelig en voelde mij anders. Thuis gelijk getest, en ik was inderdaad zwanger, maar jammer genoeg is het wel misgegaan, maar gevoel klopt dus.

Gr Inge

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik voelde me tijdens de 2e en 3e ronde ook echt zwanger. Ik was misselijk en voelde me anders, maar ik werd gewoon ongi. Nu ben ik zwanger en voel ik helemaal niks. Het gevoel zegt dus niet alles, probeer daar rekening mee te houden...

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    En heb je de test al gedaan?

16. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Hoi Chantal,

Ja heb de test gedaan, maar was negatief :cry: . Eerlijk gezegd weet ik het niet zo goed... Je zou de test moeten kunnen doen vanaf 6 dagen voor je NOD, ik heb het 5 dagen gedaan en geen resultaat. En ik voel me toch echt enorm zwanger. Heb net samen met de kleine een middagdutje gedaan, hahaha.

Dus mijn conclusie; ik koop nooit deze xtra sensitive testen weer, ze maken je alleen maar gek in de kop. Ik wacht nu "gewoon" (met de tijd als stroop, wil maar niet voorbij gaan hihi) mijn NOD af en zie dan wel weer verder.

Groetjes

17. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    Nog 5 hele lange dagen voordat je weer kan testen.
    Wachten duurt dan zo onwijs lang he

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik wacht met je mee...................................................................................................

19. Mamline, wow! ik zie een zwangerschapsbanner! Dus je had een goed gevoel! Proficiat meid!

Kimmeding, en heb je al getetst?

Juud, veel succes met ronde 2!

Deel Deze Pagina