Even een vraagje. Als het zover is en je kunt gaan testen doe je dat dan samen met je partner of alleen en vertel je het hem later? Wij hadden hier een discussie over en ik ben benieuwd hoe jullie er over denken. Ik zou het denk ik prettig vinden het alleen te doen. Hij mag wel beneden zitten en wachten ofzo. Ik weet het niet zo goed. Mocht het dan negatief zijn kan ik even adem halen voor ik het vertel, tenminste dat is mijn gedachte. Wat vinden jullie?
Tja, ik weet het ook niet zo goed... Ik vind het wel fijn als hij in de buurt is, maar vind het denk ik wel fijner om alleen de test te doen... Maar het is aan de andere kant ook wel leuker om dit samen te doen ....
Tja ik mag niet alleen testen... Hij vindt het net zo spannend en is juist heel lief als ie negatief is... Maar wil het deze ronde wel alleen doen stiekem op ze verjaardag... In de hoop hem wakker te kunnen maken met een goeie test... Is eigenlijk te mooi om waar te zijn maar ja dromen moet je blijven hebben..
De 1x dat ik positief testte heb ik het alleen gedaan. Kon gewoon niet meer wachten. Toen hij thuis kwam heb ik hem het goede nieuws verteld. Denk dat ik het de volgende keer weer alleen zou doen. Ligt er natuurlijk aan wanneer ik test. Als dat het weekend is dan is hij er als het goed is bij. Vind het veel leuker om hem goed nieuws te vertellen Maja het heeft natuurlijk ook wel wat of samen de uitslag te lezen... Als het deze maand raak is vertel ik het ouders/schoonouders e.d met kerst
bij de eerste deden we het samen, maar toen was hij toevallig vrij en doe ik het mss alleen. ik kijk wel hoe het loopt. xxx
Ik zou het ook alleen doen denk ik. Ik zou het veel te erg vinden als hij negatief is...of ik moet wel heel zeker zijn van mijn zaak. Alleen is ook even een moment om na te denken als hij negatief is, even rust. Maar positief is weer anders...dan kan je iets leuks doen voor als je het hem gaat vertellen...Het is een beetje dubbel.
Ik ben pas in de 2e ronde, dus testen is nog niet aan de orde geweest. Hoe ik er nu over denk: dat ik niet wil testen vóór mijn NOD (tenzij ik al dagen elke ochtend moet kotsen bijvoorbeeld, dat soort symptonen), maar testen bij 2 of 3 dagen overtijd. Ik zou op de NOD-dag aan mijn lief melden dat ik nog niet ongi ben en aankondigen dat ik dan na 2 of 3 dagen wil testen, zodat hij ook een beetje kan voorbereiden / hopen / spannend vinden. En dan dat momen, of het nu pos of neg is, samen beleven..... Maar stel dat het bij ons heel lang gaat duren en we al vaker samen tests hebben gedaan, dan zou ik op den duur ook weleens alleen gaan testen... Klusser1980
samen, hij wil dat graag, en is ook heel lief en net zo teleurgesteld als ik als het nega is. dus vind het wle fijn zo.
Bij de 1e keer heb ik het ook alleen gedaan. Had ook echt niet verwacht dat ie positief zou zijn. Hopelijk kan ik de volgende keer wat meer geduld op brengen. Vriend zou het ook wel leuk vinden om op zo'n moment in de buurt te zijn.
Hallo, Ik zou het samen doen. Dit wil mijn vriend ook graag. We hebben een keer een test gedaan ( helaas negatief). Toen had ik de test uitgevoerd en hij hem na een paar minuten afgelezen. Zo zou ik het de volgende keer ook doen denk ik. Gr
Ik heb ook alleen getest, hij was wel in de huiskamer dus wel in de buurt, maar vind t toch prettiger om alleen te doen geloof ik....
Heb vorige maand alleen getest, dacht als tie posie is maak ik er en verassing van. Helaas was tie nega. Toen ik het mijn vriend vertelde was hij een beetje teleurgesteld, hij wilde er ook bij zijn als ik ging testen. Dus dat weet ik dan voor de volgende keer.
Ik heb de vorige keer alleen getest, deze keer ben ik overtijd en wacht ik tot vrijdagavond (als ik hopelijk nog niet ongesteld wordt) en dan doen we het samen. Lijkt me juist fijner samen. Vorige keer was het niet gepland zeg maar en daarom deed ik het alleen, zodat ik me kon voorbereiden hoe ik hem het nieuws zou brengen..
mijn man vindt het heel fijn als hij erbij mag zijn want hij vindt het net zo spannend, maaaar eigenlijk vind ik het fijner alleen. ik word door zijn hoop op de één of andere manier nog zenuwachtiger en verdrietiger als het negatief is. maar goed ik snap hem natuurlijk wel en als het mogelijk is doen we het dus samen.
Ik doe het liever alleen..maar mijn vriend wil er wel bij zijn Maar het ligt er ook aan of doordeweek test of in het weekend
Ik teste het alleen op het toilet en toen liet ik het zien toen ik eruit ging, hahaha. Ik denk bij de volgende ga ik testen en laat ik het hem eerst zien en ik ga maar afwachten op zijn reactie offie goed is of niet.. hahaha.
Mijn man liet de keuze aan mij en ik vond het prettiger om alleen te testen. Bij de eerste zwangerschap heb ik getest toen hij even naar zijn ouders was. Toen hij thuis kwam heb ik de test laten zien. Helaas werd dit met 9 weken een missed abortion. De 2e keer was ik al overtijd en wist bijna al zeker dat ik zwanger was. Ik was doordeweeks niet thuis en wij waren in het weekend 1 jaar getrouwd. Toen ben ik er dus 's ochtends heeeeeel vroeg uit gegaan en heb getest. Heb hem toe wakker gemaakt en verteld dat ik een kadootje voor hem had. Hij zou pappa gaan worden. Mooier kon niet toch. Onderhand ben ik nu over de helft en alles gaat prima.
ik heb alleen getest en m wel meteen gebeld.. Omdat het voor me nod was en smiddags wilde ik de volgende ochtend nog een x testen en toen heb ik gevraagd of ie erbij wilde zijn.... Hij wilde dat niet hij zou gek worden van zenuwen in dat minutje dat ik op de wc zit hahaha t schatje