Even een vraagje, ik heb de laatste dagen echt gevoelige tepels terwijl ik dat nooit heb gehad. Kan t zijn door de eisprong die ik heb gehad? Heeft iemand hier daar ook last van?
heyhey http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=117205 Hier hebben ze het er ook over gehad, maar staat ook niet zoveel bij... Ik heb het zelf wel gehad, maar ik ben pas met ronde 1 bezig, dus ik weet sowieso nog niet wat mijn lichaam wil/doet
Dit is pas mijn 2e ronde. In de eerste ronde heb ik dit niet gehad. Daarom ben ik eigenlijk wel benieuwd wat het is. Misschien wel eisprong ofzo
Hoi, Ik had de eerste ronde nergens last van. De tweede ronde had ik ook erge last van mijn borsten. De derde en vierde ronde weer nergens last van. Ik denk ook dat het met het ontpillen te maken heeft meiden. Je wil dit natuurlijk niet horen, maar je lichaam neemt je echt in de maling. Bij mij begon het rond mijn ei. Succes ermee!
Het zijn echt alleen m'n tepels, maar wat he zeg klop denk ik wel want ik heb vrijdag m'n eisprong gehad dus misschien dat ze daarom wat gevoeliger zijn
@ naad24 Ik heb altijd last van hele gevoelige tepels rond en na mn eisprong, kan er bijna niet aan zitten dan