Samen weekend weg

Discussie in 'De lounge' gestart door kiddy2009, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij doen dat regelmatig hoor... toen onze eerste dochter net 6 maand was gingen we voor het eerst samen een weekendje weer weg en zij mocht logeren bij opa en oma... ook toen ze 10 maand was zijn we een weekje naar curacao geweest... en nu met onze tweede dochter erbij zijn we al weleens een weekendje weg geweest en een weekje naar jamaica... ook toen logeerden ze bij opa en oma....

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wij hebben dit nog nooit gedaan sinds wij kinderen hebben.
    We nemen ze lekker mee.
    Wel gaan we soms eens een avondje weg samen, lekker uit eten en naar het theater bijvoorbeeld.

Het lijkt me leuk om samen een paar daagjes weg te gaan als we 12 1/2 jaar getrouwd zijn, dat duurt nog 2 1/2 jaar.
    Maar dat zien we tegen die tijd wel of we dat echt gaan doen.

3. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Hier zijn we ook wel eens een weekendje weggeweest en de oudste logeerde toen bij opa en oma (was toen zwanger van nummer 2). Ruben gaat ook wel eens zomaar logeren. Hij vindt het geweldig, opa en oma vinden het heerlijk en wij vinden het wel lekker rustig.

Misschien ben ik de enige die hierover valt hoor, maar lees hier (en ik het andere topic), "hij/zij" hoort bij het gezin dus gaat hij/zij mee". Mijn kids horen ook bij ons gezin, maar gaan niet altijd mee. Vind het een beetje negatief klinken, dat als je zonder kids weggaat, alsof ze dan niet bij je gezin horen. Of ben ik nou de enige die hierover valt?

4. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    helemaal met je eens hoor..
    onze kinderen ZIJN ons gezin! dus gaan eigenlijk overal mee heen,maar soms vind ik het ook super lekker om even zonder ze weg te gaan en lekker met mijn man samen te zijn!!

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nog nooit, moet er niet aan denken.

6. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    waarom eigenlijk....is het wel een probleem (bij mij dan, en vele anderen) om 's nachts haar uit handen te geven en niet overdag??? zoals nu ook, ik ben met verlof en sophie zit al vanaf vanochtend half 9 op de creche tot ong 5 uur. dit vind ik geen probleem, vind het heerlijk! maar heb haar nog nooit 's nachts ergens laten logeren.

Deel Deze Pagina