Meiden, Ik kwam er achter dat als ik op de Nederlandse, Belgische en Duitse site van Centerparcs ga kijken naar hetzelfde huisje/park en data, dat ik verschillende prijsopgaves krijg. Nederland is zo'n 50-80 euro duurder dan wanneer ik kijk op de Duitse of Belgische site van CP. Zou ik ook gewoon via de Duitse of Belgische site kunnen boeken? Of gaat dat problemen opleveren?? (Heb wel gewoon een account bij cp). Iemand dit wel eens gedaan??
Ja heb ik gedaan, gaf geen enkel probleem. Gewoon via de Duitse geboekt. Scheelde mij destijds 200 euro, want in Duitsland hadden ze geen schoolvakantie en rekende daar dus normale prijzen ipv schoolvakantieprijzen!
Ik zie dat je geen boekingskosten betaald via duitsland en ook geen verplicht beddengoed hoeft af te nemen. Klopt dat?? Dat scheelt ons sowieso 70,-
Hier ook eens geboekt via de Duitse center Parcs. Scheelde hier 250 euro. Geen problemen mee gehad. Hadden een super huisje op gunstige plek en pas last minute geboekt. Alleen voor betalen dat gaat niet met ideal maar bv met credit card en de mail is in het duits maar gaf hier geen problemen.
Je kan toch gewoon naar hun overmaken op hun Duitse rekening, dacht dat te lezen? Of is een cc echt nodig?
Je hebt een soort internationale iDEAL maar die werkte bij mij niet. Verder moet ik erbij zeggen we hadden echt last minute, zaterdags geboekt maandags gegaan. Dus weet niet of gewoon overmaken ging.
Ik wil over een week of 2 gaan boeken voor 2e wk aug. Maar beddengoed kon je zelf meenemen dus Nu scheelt het al 120,- met via de NL site, dus hopelijk zometeen nog meer
Wij boeken nooit meer via de nederlandse site van CP, het scheelt sowieso al die verplichte toeslag voor de bedlinnen en qua prijs voor het huisje ben je ook altijd goedkoper uit. Wij zouden nu voor een weekje in het hoogseizoen ook bijna 150 euro goedkoper uit zijn als we via duitsland boeken. Wij maken het gewoon over op het rekening nummer wat staat op je boeking. Dus gewoon doen hoor