@ Behappy: ik dacht eerlijk gezegd ook niks!!! Wie ben ik nu om over andermans leeftijd te oordelen. Als het goed voelt en je wilt samen een kindje dan is dat volgens mij het mooiste wat er is!! Ik wens je heel veel succes met zwanger worden... Ik wens trouwens iedereen hier in dit topic succes met zwanger worden!! Inclusief mezelf natuurlijk.... Welterusten allemaal!
Behappy: Ach jee, wat verdrietig. Dan is het voor jou wel extra spannend nu. Waarom ben je weer aan de pil gegaan na januari? Hopelijk nu weer zo snel zwanger! Ik heb sinds we voor onze eerste gingen geen anticonceptie meer gebruikt (alleen condooms tussendoor). Vorig jaar wilde ik graag een derde, maar man niet, dus ben ik even aan de nuvaring gegaan (sex voelt zoveel fijner zonder condooms...). Die nuvaring vond ik een onding. Kreeg tussentijdse bloedingen en had veel last van buikpijn. Dus weer aan de condooms tot man me verraste en vertelde ook voor een derde te willen gaan!!!
dacht 4 weken geleden weet zwanger te zijn. had positieve testen en klachtjes. Dus 12 september naar de gyn..waren ze eerst bang voor een bbz, maar hcg stond op 2,8 en er was licht verdikt bm-slijmvlies te zien + een eiblaasje. Dus of het was een mk die 3 weken daarvoor al was gebeurt..maar dan had ik veel eerder bloed moeten verliezen en dat heb ik tot op heden nog totaal niet gehad.. Ook is m'n temp nu hoger dan toen ik positieve testen had. Gyn dacht dat dus de testen misschien vals positief waren en dat ik nu pas in de 2e helft van m'n cyclus zou zitten. 26e heb ik weer een afspraak.. als ik dan nog niet ongesteld ben geworden en er is geen zw.schap te zien + HCG is niet gestegen, krijg ik medicatie om met een schone lei te beginnen. Zo dit is wel een heel verhaal geworden..sorry! Wat spannend dat je rond je ei zit..gebruik je ook ovulatietesten of tempen?
ja dat herken ik wel..en moet zeggen..vaak klussen helpt ook goed om een relatie hecht te houden. Wij doen niet aan schema's oid..gewoon lekker klussen wanneer we zin hebben
Bootjekatootje, was je cyclus de laatste paar keer wel rgelmatig of nog niet? Isis, bah, wat vervelend. Hopelijk komt je cylcus weer goed op gang (of blijk je zwanger uietraard!!). Ik ben niet bezig met temperaturen of ovulatietesten. Wij hebben sowieso meestal om de dag sex, dus daar veranderen we met testen ook niets aan. We zien het allemaal wel.
Inderdaad Isis, geen schema's, gewoon vrijen als we zin hebben (wat gelukkig vrij regelmatig is, we benutten de rondes wel goed ).
3 dagen na verwijderen van mirena ben ik 5 dagen ongesteld geweest en toen die maand allerlei kwaaltjes gekregen. Ik was er toch echt wel van overtuigd dat ik zwanger kon zijn aangezien ik een cyclus van 28 aanhield maar helaas na dag 34 ongesteld geworden.. Nu lkkr 34 dagen aanhouden zodat ik zeker niet te vroeg test! Dat kost toch wat, al die testen. Ik houd er wel rekening mee dat deze cyclus ook net zo goed 28 dgn kan duren.
@lentedans Wat leuk dat jullie nu toch voor eem derde gaan ! Ik begon weer met de pil omdat moment veel aam de hand was, mijn moeder raakte ernstig ziek en ik zelf ook door Een maagvlies ontsteking en nierstenen... Door de nierstenen hield ik vocht vast waardoor mm aderen bekneld zaten ... Dus ben super ziek geweest in die tijd..
ik ga zo ook maar eens slapen.. wat betreft werken/studeren. Ik ben net afgestudeerd en werk nu bij 2 banen en ben druk op zoek naar een vaste baan! weltrusten dames!
Isis, weltrusten! Hopelijk naast een zwangerschap dus ook een vaste baan! Behappy, wat een naar half jaar. Gaat alles nu weer wat beter? Bootjekatootkje, handig, werken op een kinderdagverblijf! Kun je je kindje straks mooi meenemen! Ik werk drie dagen in de week, heb net weer een extra jaar gekregen, waarschijnlijk volgend jaar een vast contract.
@lemtedans Jaa was niet super nee Ik werk met mensen met een meervoudige beperking K ga ook maar eens slapen tot Morgen !
ik ben 26 me vriend 28 ... we zijn al tijdje bezig, heb al in de tijd van onze relatie 2 miskramen gehad. dus hopelijk deze keer lukt t.. heb zelf al een dochter van 6.. genaamd nowemie... zij hoopt liefste op een broertje en zusje haha
@mamavnowemie Wat jammer van de mks Hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie ! Nowemie vind ik echt een mooie naam , wel iets wat je niet zo vaak hoort maar dat vind ik er juist leuk aan ! Mijn vriend zegt ook altijd ik wil wel een leuke aparte naam Hoeveelste ronde is dit nu voor jullie ?
@ lentedans: Ik werk fulltime in het basisonderwijs in groep 7/8 met een vast contract. Ik doe naast mijn werk een master SEN (Special Educational Needs) opleiding 1 avond in de week. Daardoor heb ik meestal op maandag vrij ivm studieverlof!! Ik heb het 1e jaar gehaald en dan nu begonnen aan het 2e en tevens laatste jaar. Ben ook wel benieuwd wat de andere meiden hier doen! Leuke vraag!
goedemorgen dames, er wordt hier wel gezellig gekletst! Ben net naar de tandarts geweest (1 van mijn grootste angsten) maar gelukkig was alles weer goed! Zometeen even langs werk en dan maar richting de sportschool..wordt hoog tijd weer eens fijne dag dames en tot later!