samen zwanger worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by babywish84, Sep 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. helma85

helma85 Niet meer actief

ook ik ben paar maanden terug gestopt met de pil.
    Ben nu bezich met cyclus die al 74 dagen duurt!!!
    Erg lang, maar ja, hoort er ( denk ik ) bij.
    Wij gaan ook voor onze eerste!

2. Lentedans

Lentedans Lid

Jul 4, 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Helma, jammer dat je cyclus even de tijd nodig heeft om te ontpillen. Hopelijk is alles snel op regel!!

Jufaman, leuk, werken in het onderwijs!

Isis, die sportschool heb ik me ook weer voor aangemeld. Broeken werden te strak... Ik ga morgen weer.

3. Lentedans

Lentedans Lid

Jul 4, 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamavnowemie, wat vervelend van je miskramen. Waren dat geplande zwangerschappen? En je dochter heeft een andere papa of begrijp ik dat nu verkeerd?

4. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ben een beetje nerveus aan het worden, omdat ik donderdag mijn NOD heb... Vrijdag trouwt 1 van mijn beste vriendinnen, dus zit ik een beetje met een dilemma!

Ik had me namelijk voorgenomen om pas zaterdag de 24ste te gaan testen als ik nog niet ongi zou zijn. Nu heb ik een hele precieze cyculs van 26 dagen. Dus ik kan er bijna vanuit gaan dat als ik donderdag niet ongi ben, ik miss wel zwanger kan zijn. En dat terwijl ik vrijdag een bruiloft met eten en feest heb... Daar hoort natuurlijk champagne bij! Ik denk dat ik toch maar een testje vrijdagochtend ga doen... en als dan blijkt dat ik zwanger ben, houd ik het die dag lekker bij een sapje. Ik zeg wel dat ik een antibiotica-kuurtje heb. Want de meeste zijn van mij wel gewend dat ik een drankje drink.

Nu ik dit typ, ben ik zelf tot mijn antwoord gekomen! Wat een geweldig forum toch!!! ;)

5. iellie

iellie Niet meer actief

Hallo allemaal!

Zo zo'n topis is gelijk vol met hele verhalen en dat in 1 dag. :) Ik ben 26 jaar en mijn vriend is bijna 30. Wij zijn ook bezig voor onze 1e.
    Ben net begonnen met ovu testjes en hoop dat dit een beetje gaat helpen!
    :)

6. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

Aug 23, 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Gek hoe zo'n vrouwenlichaam werkt! De een is zwanger door 1x pil vergeten, de ander die extra vitamientjes slikt enz die moet er zo lang op wachten.. Ik hoop dat we over een tijdje inderdaad 'samen zwanger zijn'!!

7. Lentedans

Lentedans Lid

Jul 4, 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iellie, leuk dat je ook meeschrijft!!

Jufaman, ik zou ook vrijdagochtend testen. Als donderdag je nod is, zou een test dan posititef moeten zijn. En anders gewoon heel rustig aan met de alcohol. Je kan best een hele avond doen over een glas wijn, niemand die het merkt....

8. Lentedans

Lentedans Lid

Jul 4, 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eens!!

9. KlGekko

KlGekko Actief lid

Jul 24, 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Ik hoop het ook! mijn nicht is sinds kort ook begonnen met zwanger worden. Hoop dat we ook samen zwanger zijn...
    Zijn jullie ook een beetje bang?

10. Bootjekatootje

Aug 23, 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Bang voor wat? Onzeker of?

11. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    jufaman, dat is denk een goed idee! hopelijk test je mooi positief!

bootjekatootkje..inderdaad het vrouwenlichaam is een raar iets! en oh oh oh..wat kan het ons voor de gek houden!

iellie, jullie zijn ook al best een tijdje bezig zie ik? hoe je de moed er nog in?

KlGekko, dat zou tof zijn als je samen met jenicht zwanger kan zijn.. en wat betreft die angst..die herken ik wel, al komt het bij mij voornamelijk door m'n voorgeschiedenis

testen,ik heb ook weer testjes gekocht..temp blijft hoog, dus denk dat ik misschien dat toch pas in de 2e helft van m'n cyclus zit.. dan zou denk ik m'n nod ongeveer woensdag zijn.. dus wil dan een testje doen. als die negatief is, even afwachten wat me temp doet en misschien dan de 25e of 26e weer een testje.., zodat ik me een beetje voor kan bereiden of ik aan de medicatie moet of niet.

Zitten er hier ook dames in de MMM?

12. Lentedans

Lentedans Lid

Jul 4, 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Isis, ga je morgen dan al een test doen?

Ik ben niet heel bang, maar ik heb het dan al twee keer eerder gedaan. Maar een beetje spannend is het toch wel hoor, het blijft iets heel bijzonders.

13. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,984
    113
    Verplaatst naar 'zwanger worden clubs'.

14. Lentedans

Lentedans Lid

Jul 4, 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Isis, als je morgen gaat testen: succes!

15. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik was deze topic al kwijt!! Hij is verplaatst lees ik nu....

Hier nog nergens last van. Dus maar gewoon afwachten tot donderdag!!

16. Delta

Delta Niet meer actief

ik ga donderdag ook testen MITS ik nog niet ongi ben....

17. Bootjekatootje

Aug 23, 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Donderdag wordt echt jullie dagje!! Spannend!! Vonden jullie het makkelijk om over zwanger worden te praten met jullie man? Ik dacht dat mijn vriend er nog helemaal niet klaar voor was maar in de vakantie begon het juist bij hem te kriebelen!
    Zijn jullie ook al veel aan je levenswijze aant veranderen? Ik drink nog maar 1 a 2 glaasjes per weekend en gelijk gestopt met roken.. Hoop dat t zn vruchten afwerpt want het is moeiiilijk haha
    Liefs

18. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    dankjewel lentedans!

wou eigenlijk vanmiddag testen..had hele middag niet gedronken en niet geplast..maar de post kwam pas na 4-en en om half 5 moest ik werken, dus ging niet lukken.
    Nu maar morgenvroeg dus..al ga ik er vanuit dat het negatief zal zijn hoor.. maar je weet maar nooit!

evaa wanneer is je nod??

19. KlGekko

KlGekko Actief lid

Jul 24, 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Nou mijn vriend werd in het begin wel gek van mij.
    Haha... Maar nu worden drie van zijn vrienden papa, en kriebelt het heel erg bij hem.
    Ik drink eigenlijk helemaal niet meer, maar stoppen met roken lukt me niet echt.. Wel balen!!

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik rook niet, dus dat is makkelijk. En drinken doe ik af en toe met een feestje ofzo!! Niet te gek in ieder geval!!

Share This Page