Hier ook niet rokend, drink ook niet heel veel, maar het valt wel op als ik een paar x een wijntje laat staan. Hoe is het verder met jullie dames? Hier vandaag eindelijk m'n temp naar beneden en op rood. hopelijk zet het goed door en kunnen we met een schone lei beginnen! Geen testjes meer van mij dus!
Paar daagjes afwezig geweest, maar ben er weer.... Vanmorgen getest maar een negatieve test...dan zal mijn menstuatie wel snel een keer komen. Had het ook niet verwacht aangezien het ontpillen net pas is begonnen en mijn lichaam nog moet wennen aan alles. De vorige keer ben ik in ronde 3 aangeteld met behulp van ovuluatietesten. De 1e keer dat ik die gebruikte was het dus meteen raak! Ik wacht nog even af wat mijn cyclus gaat doen en anders ga ik in november weer beginnen met ovuluatietesten denk ik.... Ik moet wel zeggen dat de twijfel een beetje is toegeslagen met al die sombere berichten van gister, bezuinigingen, bezuinigingen enz. Hoe denken jullie daar over nu je bezig bent met zwanger worden??
Ha meiden, Hier nog niks.... Geen ongi-kwaaltjes en geen evt. zwangerschapskwaaltjes!! Afwachten dus maar!! Pfffffffffffffffffffffffff maar wat duurt dat wachten altijd lang!
Isis, wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Heeft het goed doorgezet? Evaa, begrijp ik door je banner dat jij ook ongesteld bent geworden? Jufaman, spannend morgen!! Ik hou me niet zo bezig met de bezuinigingen enzo. We zorgen er zelf voor dat we het goed blijven hebben en letten hier en daar een beetje op. Met roken ben ik gestopt toen ik zwanger wilde worden van de eerste, sindsdien nooit meer een sigaret aangeraakt. Ook geen behoefte meer trouwens. Drinken doe ik ook niet veel.
jufaman, spannend morgen!! ga je morgenochtend al testen? lentedans, ja hier is het goed doorgezet. Ene kant jammer,maar ben er ook wel blij om. M'n lichaam was hormonaal erg in de war laatste cyclus..en moest anders volgende week aan medicatie om menstruatie op te wekken. Nu heeft m'n lichaam het zelf al gedaan hier ook niet heel erg bezig met de bezuinigingen..al is het wel moeilijker een baan vinden. Gelukkig heb ik werk, ben alleen op zoek naar wat anders.. komt vast allemaal wel goed
En en en? Jufaman, weet je al meer? Spannend allemaal! Hier breekt de vruchtbare periode aan.. Gisteren wezen kijken bij een koophuis maar door de bezuinigingen wordt het allemaal lastig.. Moet eigenlijk fulltime blijven werken maar 4 dgn kinderdagverblijf is te duur/lang!
vanmorgen gestest en ja hoor ben zwanger, al is het pril wij zijn al harstikke blij...wel al 2 weken veel last van plassen en me borsten bleeehh doen veel pijn... haha
Wauw! Mamavnowemie! Gefeliciteerd. Wat een super leuk bericht!! Jufaman, en? Al getest? Isis, wel fijn inderdaad dat je uit jezelf ongesteld bent geworden. En nu hopen dat het de laatste keer was!!!
Hey meiden, Hier nog helemaal niks!!!!! Enneuh... geen bloed is moed!!! Morgenochtend ga ik testen als ik nog niet ongi ben! Spannend... Vanavond MR-vergadering op school, dus de avond zit al vol! Grts jufaman
Hallo allemaal, Ik ben helaas ongi geworden vannacht... Niks aan te doen en op naar de volgende ronde!!! Vanmiddag de bruiloft van mijn vriendin, dus ik zit vanavond lekker aan een glaasje bubbels!!! Prettig weekend! Grts jufaman
Ha bootjekatootje, Ik heb er geen ervaring mee. Ik heb er al wel veel over gelezen hier op dit forum... Zowel positieve als negatieve geluiden. Ik zou ze zelf niet slikken, want ik heb een prima cyclus. Grts
Bootje, ik heb geen ervaring. Zijn dat andere pillen dan de normale zwangerschapsvitaminen? Ik heb waarschijnlijk net mijn eisprong gehad. Nog een ruime week wachten nu.
spannend lentedans! hier vandaag controle bij de gyn gehad en groen licht weer gekregen, jeej! op naar m'n ei