Hoi iedereen, Wat leuk dat ik nu ook hier wat kan posten. Ik ben nu 22 jaar en 12 weken zwanger van ons kindje. Mijn vriend en ik zijn al 5 jaar samen en hebben een leuke eengezinswoning in Arnhem. je zou zeggen een normale situatie om aan een kindje te beginnen. Dit kindje is ook gepland en toch krijg ik vaak de vraag, zo jong is het wel gepland? Was het een ongelukje? Hou je het? Ik snap echt niet waar mensen het lef vandaan halen. Ik heb me hier zo op verheugd, ik geniet er zo van en ik ben er 100 procent klaar voor. Nu de rest nog! Zijn er hier ook zwangere meiden/vrouwen in de omgeving van Arnhem?
van die mensen moet je je niks aantrekken hoor.. dat gebeurt wel vaker bij jonge moeders en meiden.. wat jullie willen is belangrijk!en verder niets.. btw... GEFELICITEERD!! geniet ervan he!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn! Laat die mensen maar, die weten gewoon niet wat ze zeggen. Ik woon zelf ook in Arnhem, en wij zijn bezig met zwanger worden. In April helaas een mk gehad.. en verleden week te horen gekregen dat ik draagster ben van een chromosoom translocatie. Ik heb dus een grote kans op miskramen. Helaas. Toch gaan wij er weer voor (wel rustig aan), en we zien wel wat de toekomst ons brengt. Wat ik wou zeggen; GENIET VAN JE ZWANGERSCHAP, EN LACH HARD ALS MENSEN RAAR NAAR JE KIJKEN