25 en zwanger willen worden van 2e kindje.

Discussion in 'Jonge moeders' started by bloemetje85, Jan 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloemetje85

bloemetje85 Actief lid

May 11, 2008
    113
    0
    0
    utrecht
    Hoi dames,

Ik ben 25 en heb een dochter van bijna 2 jaar. Ik was toen nog aardig jong toen ik voor de eerste keer zwanger was.

nu is de wens naar een tweede heel erg groot. En gaan we vanaf nu beginnen voor een tweede wondertje.

Maar soms denk ik, ben pas 25 en dan al voor een tweede gaan. We hebben nog alle tijd, maar de wens is zo groot [​IMG]

Zijn er nog meer dames die van mijn leeftijd zijn en voor een tweede beeb gaan?

Wel leuk om onze verhalen uit te wisselen [​IMG]

Groetjes Bloemetje.

2. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Jep, ik ook!

Helaas is het bij ons gewoon nog niet verstandig om voor een tweede te gaan. Ik studeer nog en ik zou toch wel eerst graag willen afstuderen. Daarnaast ben ik natuurlijk ook nog hartstikke jong en hebben we alle tijd maar toch kriebelt het enorm.

3. bloemetje85

bloemetje85 Actief lid

May 11, 2008
    113
    0
    0
    utrecht
    Hier kriebelt het ook enorm. Wij zijn wel voor een tweede begonnen, ronde 1 nu.

Ben benieuwd of er nog veel jonge moeders zijn met twee kids of zwanger van de tweede.

Ik wil eerst twee kids als de natuur ons dat gunt. En als de kids beiden op school zitten, dan wil ik graag een opleiding gaan doen.
    Beetje ons uitgestippelde plannetje, en we kijken hoe dat gaat lukken :)

Succes met je opleiding, hoelang moet je nog?

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Meid, ik zou je écht niet laten tegenhouden vanwege je leeftijd hoor! Als jullie er klaar voor zijn, waarom niet?