Deel 2 al weer dat gaat hard ! Ik gebruik sinds vrijdag homeopatische middelen tegen misselijkheid. En .. het helpt wel iets ben wel misselijk maar niet zo extreem meer. Dus voor de dames die ook zo extreem misselijk zijn. HEt is van A Vogel - Nux Vomica D4 Het mag veilig gebruikt worden bij zwangerschap en ook bij andere medicatie.
Deel 2? Wat was er mis met deel 1?? @ Jolan Fijn hoor dat je in de LB mix zit! Bij ons kon er maar één iemand worden aangenomen en dat was de icter.. Ik heb net maar even in mn dagboekje geschreven, begint erg op die van Christian te lijken.. spugen en extra echos haha! Het is hier best koud buiten, jammer had wel zin om ff naar buiten te gaan..
@ Cos Vergeet ik jou Super dat het aanslaat meid!! En ben je al ietsje aangekomen of ben ik nu te enthousiast?
Wat fijn Cos dat het toch iets helpt!! Ik kan er gelukkig niet over meepraten die misselijkheid!! Hier is het bloeden zo goed als gestopt! pfff Ik kijk zo uit naar de echo van woensdag... zou nog toch wel weer die roze wolk op willen hoor ... maar angst omzetten in vertrouwen gaat helaas niet 123
@ Aichaatje Fijn dat het bloeden stopt!! En woensdag, we slepen je er wel doorheen hoor meid!! Helpt je schoonzus je veel in huis?
Nee ik ben niks aangekomen. Maar ik probeer heel goed te eten en te drinken. En met dat middel wil het eigelijk wel. Ik moet het nl elk uur een paar drupjes nemen en dan een glas water. Dus het drinken gaat heel erg goed. Ja ik moest speciaal aan jou denken Juffie mischien is het ook wat voor jou ? Aichaatje Ik kan je gevoel zo goed snappen. Straks na je echo kom jij stukje bij beetje ook weer op je roze wolk hoor .. Of blauwe Hier is het weer prachtig weer !! Groeien jullie nagels ook zo hard ? Ik heb normaal al best lange nagels maar nu gaat het dubbel zo hard. En ik heb de hyves gepimpt.
@ Cos Ik ren maandag meteen naar de Apotheek, ik ben voor alles in ! Zolang het spugen maar minder wordt!! Ik zal zo eens ff op de Hyves kijken..
Ja ik ben normaal niet van de homeopatische kant .. Maar nu grijp ik alles aan wat maar kan werken .. Als iemand zegt op je kop staan en rondjes draaien helpt.. Prima doe ik dat haha
hihihi herken het Cos Je probeert van "gekkigheid" alles!! Ik heb net een boterham gegeten met tonijnsalade en een sapje genomen
Thanks Juffie! Mijn schoonzus houd niet van poetsen maar alle beetjes helpen toch? beter dan niets! Als ik straks weer mag dan hoop ik nesteldrang te krijgen en komt het vanzelf goed hier LOL Ze kookt wel iedere dag heerlijk voor ons... das ook heel belangrijk...
Thanks Cos.. of blauwe ja inderdaad Ik zou ook alles proberen hoor! gelijk heb je... ga ook even naar hyves!
Cos wat fijn dat de druppels helpen! Aichaatje Fijn dat je schoonzus helpt! Heerlijk dat er iemand is die kookt!
juffie als er 5000 berichten staan in een topic moet je een nieuwe openen ( anders word de site te traag of zoeits )
@ Cos De hyves ziet er leuk uit! @ Lydia Aha dat wist ik niet.. dacht bij 10000 berichtjes Zo miemelkontje is uit zn bed, hij heeft warempel een halve krentenbol gegeten!! Hij heeft nog verhoging, jammer wilde even met hem naar buiten.. Misschien dat ik toch zo even ga... Manlief is aan het squashen.. dus ben alleen met mn kleine mannetje.. Hij is aan het drensen want hij wil zn speentje.. MAar die mag hij niet
haha deel 2.. jeetje wat rap al weer.. maar weer snel ff een abo nemen zo maar ff de hyves kijken cos: fijn dat je misselijkheid minder is! juffie: hopen dat het bij jou ook minder word.. fijn dat het wat beter met je zoontje gaat! hier is het heerlijk weer.. net op mijn werk buiten gezeten in het zonnetje uit de wind echt bijna zomer zou je denken heerlijk iemand die kookt haha moet het hier toch echt zelf doen.. hihi fijne zondag allemaal!