Het is al bijna zover dat mijn zoontje jarig is en zijn eerste vlinderverjaardag 'viert'. Op het moment dat hij een jaar geleden geboren werd willen we ballonnen oplaten. Daaraan wil ik een kaartje maken met een tekst. Wat is een mooie/leuke tekst? Gedichtje? Iemand ideeën?
Vandaag is jouw verjaardag maar ook al ben je hier niet meer we missen je nog elke dag en denken aan je, keer op keer Vandaag is jouw verjaardag we maken een heel klein beetje feest in gedachten steken we een kaarsje aan vandaag missen we jet meest Vandaag was jouw verjaardag je kreeg er weer een jaartje bij nu laten we alles even rusten deze moeilijke dag is weer voorbij
Mooi! Ons dochtertje heeft een maandje terug haar eerste vlinderverjaardag gevierd. Hoe gaan jullie de dag invullen? Wijzelf zijn overdag naar de dierentuin geweest. Daarna uit eten en een wensballon opgelaten. Ik heb er haar naam opgezet en een groot hart bij getekend. Ik ben geen beste dichter en ben zelf ook meer van de 'briefjes'. Gewoon een tekst vanuit het hart, niet in dichtvorm. Songteksten vind ik ook zo mooi!! Tip; Guus Meeuwis; dat komt door jou. "Ik wil vandaag de lucht versieren, en haar kleuren geven. Die net zo mooi zijn zoals jij, en ik roep de regen. En de zonnestralen..." En uiteraard alle coupletten met: "Als ik vandaag de dag met jou mag" Veel succes in elk geval. Ik hoop dat je iets vind wat bij jou en je partner past en heel erg veel sterkte voor de periode die komen gaat!! Liefs