Ik vroeg mij af of er meer mensen hier op de forum een samengesteld gezin zijn. Ik heb zelf 3 Kids uit vorige relatie en mijn partner heeft geen kinderen en wil nu dol graag een kindje met mij. Wij zijn druk bezig en nu hopen dat deze raak mag zijn...maar vroeg mij af hoe het bij jullie aan toen ging met de kinderen, hoe reageerde ze er op en na de tijd hoe waren ze toen en hoeveel kinderen hebben jullie er mogen krijgen. Mijn kinderen zijn allemaal onder 10 jaar.
Hai , Ook wij zijn een samengesteld gezin. Ik heb een zoontje van 10jr en ben nu 30 weken in blije verwachting van een prinsesje 😍 Zoontje is van een andere vader die hij niet meer ziet. Voor mijn huidige vriend is dit ook zijn 1e kindje. Vond t erg spannend om aan mijn zoontje te vertellen, bang dat ie t niet leuk zou vinden of zich niet meer goed genoeg zou voelen ... Maar hij reageerde best ok en naarmate de weken verstrijken is ie aardig aan t idee gewend en heeft ie t al over "zusje" 😍 Probeer hem ook gewoon zoveel mogelijk bij alles te betrekken ; echo's , het kamertje, geboortekaartje uitzoeken enz enz. Maar met hoe t verder gaat verlopen heb ik ook (nog) geen ervaring 😊 Hoop voor jullie dat t snel raak mag zijn!!
Ja. Stiefmoeder in co-ouderschap van twee pubers, meisje van inmiddels 18 en een jongen van bijna 15. Oudste is deze zomer gaan studeren en op kamers gaan wonen. Ons zoontje is nu anderhalf. Ze zijn alledrie helemaal dol op elkaar.