Ik ben opgestaan met buikpijn dacht ai nu ga ik bloed zien, maa gelukkig niks. Nu ga ik werken 😉. Fijne dag allemaal!
Mag ik aansluiten? Gisteren en eergisteren positief getest en als ik uitga van de laatste menstruatie ben ik 3 maart uitgerekend
Jullie ook allemaal Gefeliciteerd! Hier nergens last van. Ben wel wat moe maar heb vakantie en ben al weken moe dus schrijf het (nog) niet aan aan de zwangerschap. Hoop dat mijn zwangerschap net zoals bij mijn dochter zal verlopen. Toen ook weinig last van kwaaltjes. Hoe voelen jullie je?
Goed! Zolang ik 's ochtend gelijk iets eet voel ik me prima, hopelijk blijft dit zo...Ben alleen wel erg moe! Hopelijk word dit niet erger de aankomende tijd, volgende week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis... Over 3 weken wonen we er!
Dag dames! Mag ik aansluiten. Gisteren een test gedaan 4 dagen voor NOD gezien ik ineens van alles aan t vergeten was. En ja hoor! Vandaag bevestigd met n mooi test van kruitvat Volgens de calculatoren ben ik 6 maart uitgerekend!
Whiehoe ik sluit mij ook graag aan. Wow ben zo verbaasd, dacht dat ik 10 juni mijn eisprong had dus had dinsdag al getest (10 dpo dacht k)... Vorige zwangerschappen ook al vroeger getest dus was erg teleurgesteld... Maar had gisteren wel verwacht ongesteld te worden dus... Niet dus en zojuist nog maar eens testje gewaagd, nou die was al na 3 minuten duidelijk! Geen idee of ik nu gewoon later positief test of dat mijn eisprong dus toch later was. Iig 25 mei voor het laatst ongesteld geweest...
He hallo, mag ik mij hier aansluiten? Beetje onverwachts zwanger maar dolblij! Voor mij het derde wondertje maar voor mijn partner het eerste kindje. Ik heb twee prachtige dochters uit een vorig huwelijk 4,6jr en co-ouderschap.. En nu dus zwanger..😄😄😄
Gefeliciteerd. Ik wil me ook graag aansluiten. Eerste ronde- eerste kindje 20-7 eerste echo spannend! Uitgerekend 1 maart 2017
Vlinder. Spannend een nieuw huis! Hopelijk kan je een beetje de energie vinden! De rest welkom! Spannend en bijzonder om (weer) zwanger te zijn. Wij gaan maandag weer naar huis na een weekje vakantie en willen het dan in ieder geval onze ouders vertellen. Dinsdag dan de vk bellen. Bij mijn vk is de exho standaard rond 9 weken. Kan nu al niet wachten .
Hebben jullie ook zo'n honger? Ik heb elke dag zin in chips. Waar ik normaal een halve zak op kan eet ik nu gerust een hele zak leeg...
Super spannend & erg leuk! ❤️ Ik heb aanstaande woensdag al m'n eerste echo, dit omdat ik heb gemenstrueerd van 30 april tm 4 juni... Ze willen weten hoe ver ik eigenlijk ben. Ga je het op een speciale manier vertellen?
Zo vlinder. Dat is vroeg! Hopelijk kunnen ze al iets zien. We hebben een foto gemaakt waarbij onze dochter een kus op mijn buik geeft. Daar zetten we een tekst bij en laten die afdrukken. Haha honger valt mee. Dat had ik de afgelopen weken meer . Nu nog weer de komende weken doorkomen. Paar feestjes waar ik me doorheen moet bluffen