2 maanden geleden moest ik noodgedwongen terug stoppen met de pil. Huisarts begreep niet goed waarom ik die eigenlijk voorgeschreven krijg als ik last heb van migraine met aura's. Normaal mag je dat dan blijkbaar niet nemen. Blijkbaar was die pil hier ook de oorzaak van de migraine. Toen we voor onze meisjes gingen en ik gestopt was geen migraine meer gehad. Na de borstvoedig terug pil gestart en terug migraine. Ik zou graag nog een 3de kindj willen, manlief twijfelt (voor financieel). Nu hebben we het wel gezellig gemaakt enzo maar hij heeft nooit een zaadlozing gehad in mij. Natuurlijk weten we ook dat het toch een risico inhoudt maar dat risico wilde hij wel nemen. Nu heb ik al sinds mijn ei last van een hele hoop symptomen. Dingen die ik ook had toen ik zwanger bleek te zijn van mijn meisjes. Gevoelsmatig zou ik dus zeggen dat ik terug zwanger ben. Mijn nod is donderdag en omdat ik niet meer kon wachten heb ik vandaag al getest maar was omo wit jammer genoeg. Is er nu toch nog een kans dat ik zwanger ben of zal ik het maar vergeten en de hoop op een 3de kindje maar opgeven? 31 juli moet ik langs de gyne om te kijken welk anticonceptiemiddel we dan gaan gebruiken. de de dingen die ik nu al een paar dagen voel zijn: - Buikpijn - Rugpijn - 37,2° - Maagzuur - Maaglast - Aders op borsten - Bloeddruk lager - Baarmoedermond nog hoog - Gevoelige borsten - Hoofdpijn - Nauwere vagina - Rommelende darmen - Moe - Levendige dromen Ik hoop het zo dat ik toch zwanger ben...