Ik en mijn zusje zijn sinds 5 weken aan het fitnissen en pilates, echt ontzettend fijn om te doen wel een beetje doorzetten maar als je er bent is het heerlijk, we proberen 3 keer per week . Nou maken we gebruik van een personel trainer die doet bij ons een keer per maand gewicht en bmi meting, nou hebbben we dat dus afgelopen maandag laten doen en nou je had het gezicht van mijn zusje moeten zien, ivm dat ik in de ziektewet zit (overspannen) heb ik veel minder kunnen doen, maar nou ben ik 1,3 kilo afgevallen en mijn zusje niks en mijn bmi 2% en mijn zusje 1% ze vond het niet leuk ze had er veel meer voor gedaan stiekem toch wel lachen gemeen he en een fijn idee dat dat wel goed gaat. Mijn zusje vind het ook fijn voor me maar ze baalde een beetje, maar gelukkig kunnen we zo lekker samen sporten we gaan nou samen voor die strakke buik en al hoop ik toch dat die bij mij van de zomer toch iets dikker is dan bij haar . Dus nu moeten we samen doorbijten want we hebben toch spierpijn niet normaal meer
Typische rivaliteit en concurentiestrijd onder vrouwen Pas je wel op dat je haar het niet gaat misgunnen? Want als je het haar gunt is het natuurlijk niet lollig, maar juist sneu voor haar. Hopelijk wordt het geen strijd, maar blijft het voor jullie allebei gewoon gezellig Succes samen!
nee ik gun haar alles we hebben er samen om kunnen lachen het was gewoon even leuk . Het is en blijft gezonde concurentie we kijken samen naar de mooie mannen en zoeken er dan een voor haar uit we hebben gelukkig erg veel schik samen en dat is bij andere wel eens anders.
Nou, als jullie nou om de week deze uitslag "winnen" dan vliegen de kilo's er wel vanaf! Succes met sporten!