Ben op zoek naar deze bekertjes zodat ik ze zelf kan vullen. Iets wat er op lijkt kan ook, als het maar met geboorte te maken heeft. Ben al aan het neuzen maar kan tot nu toe niks vinden eigenlijk. BEKER GEVULD MET ROZE/WITTE MARSMALLOWS | KINDER & GEBOORTE TRAKTATIE | Vrolijke-muisjes geboorte huwelijk en kindertraktaties Bedankt vast.
Kinderbekers miss staat hier iets tussen ?? 8nog een linkje Melamine bekers (L) | Traktatie kadootjes 0-4 jaar | kiddikado&design
Melamine tablewares,dinnerwares,bowl,cup,dinner set,trays,trivet,plate,Kid gift sets; Easy Melamineware Co., Ltd. staat ook veel
Bij een winkel met geboortespullen misschien. Hier hebben we een feestwinkel/ ballonnenwinkel die allerlei dingen verkoopt voor geboorte, feest en huwelijk. Geen idee of het zo is. Was een ingeving. En anders andere leuke bekers zoeken met een leuk plaatje. Succes
Het is mij niet helemaal duidelijk of het een stenen beker moet zijn of een kartonnen? Als ik naar de link van Lindavg kijk dan lijkt mij dat een kartonnen bekertje.
de Kinderschatkist - Geboortemeisje links in het menu kiezen voor geboorte meisje dan zie je de bekertjes die ik bedoel vind deze bekers wel leuk! vullen met iets lekkers kun je natuurlijk ook zelf!
Het liefst wil ik idd een plastic of kartonnen bekertje hebben. Het is voor de psz dus het moet wel ergens tegen kunnen. Bij de feestwinkel kan ik idd wel eens kijken voor die plastic bekertjes die moes door geeft. Die melamine met dierfiguur zijn ook erg leuk, soms hebben ze die bij de bas/dirx. Jammer dat het verzenden gelijk weer z'n 7 euro is. Thnx voor de tips.