Maandagochtend hebben we de samenlevingstest gehad. Ik zat goed in me vruchtbare periode, dus goed getaimed. Nu zag de gynacoloog wel sperma onder de microscoop maar dat lag doodstil. Dood dus. De test is dus negatief. Wie heeft hier ervaring mee en wat waren jullie verdere stappen?
wat erg meid !!! ik heb er geen ervaring mee dus kan je verder niet helpen wat t doen . maar is t zaad van zichzelf al dood of komt t door de zuurgraat in de vagina dat t zaat daar dood van gaat ??
Wij hebben dat ook gehad. Uit de testen bleek dat mijn man zijn zaad prima was, maar eenmaal in mijn vagina, werden ze lui, en soms was er niet 1 zaadje levend te vinden. Wij zouden toen in een medisch traject komen, maar zo ver is het niet gekomen. 1 Lui zaadje heeft toch zijn werk gedaan.
Het zaad van me vriend is getest en was erg goed. Daar kan het dus niet aan liggen. Ik ben bang dat mijn baarmoederslijm vijandig is. De samenlevingstest wordt nog een keer overgedaan. Als er dan weer alleen maar dood sperma te zien is zullen ze wel verdere stappen gaan ondernemen.
had je wel met ovutesten je vruchtbare periode bepaald? je zal niet de eerste wezen die een verkeerde timing krijgt opgelegd voor een samenlevingstest immers als je in de verkeerder periode klust gaat zaad dood, ik hoop op een goede uitslag de volgende keer
Ja, ik zat perfect in me vruchtbare periode. Dat zag de gynacoloog aan me baarmoederslijm en ze maakte een echo van me eitje. Die stond elk moment op springen. Daar kan het dus ook niet aan liggen.
Volgens mij zijn er verschillende topics over, maar dan moet je even zoeken. Hebben ze het al over een vervolgtraject gehad? Of willen ze nog een test afwachten?