Samenlevingstest en controle slijmvlies, erg vervelend?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door dib, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi hoi! :D

Hoe is het?!
    Ben je al begonnen met de ovu testen?

Al een paar daagjes lekker weer! Ik heb al lekker 2x een uurtje in de zon gezeten om weer even wat kleur te krijgen ;) Krijg ook zo'n zin in de zomer zo langzamerhand! Gewoon zonder jas naar buiten lopen, buiten eten, terrasje pakken, heerlijk :D

Heb je al zomervakantie-plannen gemaakt?

2. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Hoi Dib,

Sorry voor mijn late reactie....druk....druk...en nog eens druk!hahahaha.
    Ja ik ben idd begonnen met testen,maar ik krijg maar geen duidelijk streepje! :evil:
    Zal nog wel moeten komen(denk ik)(HOOP IK)!

Wij hebben eerst in juni een weekje vakantie en dan willen we met de auto naar Frankrijk of Kroatie gaan,dus we zijn al druk aan het kijken.
    In september hebben we 2 weekjes,en waar we dan heen gaan weten we nog niet.
    We zijn maar met zn tweetjes he!
    Dus wij boeken meestal wel last-minute of zo!

En bij jou?
    Heb je nog nieuwe foto's van je buikje hierop gezet?
    Ben gisteren met mijn zusje voor de 3 dem.echo geweest.
    Wel lief om dat te zien hoor....maar wel ook heeeeeeeel moeilijk :( :(

IK WIL NU OOK !

Spreek je snel weer een keer.

Liefs Brigitte

3. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi hoi!

En hoe gaat het met je? Heb je al een duidelijke ovu test gehad? Ik hoop het voor je, het kan veel duidelijkheid geven.

Ik heb weer een foto gemaakt, moet hem alleen nog even op de computer zetten...
    Buik groeit goed! Volgens de VK lag hij al erg hoog, moet zeggen dat ik dat ook wel merk, af en toe misselijk/maagzuur, maar dat is alleen maar een goed teken! ;)

Maart is bij ons een echte verjaardagsmaand! Elk weekend 2 verjaardagen gehad tot nu toe :confused:
    Wel gezellig maar af en toe wel wat druk.

Heerlijk een last-minute boeken! Wij boeken ook vaak pas laat in het seizoen, we gaan meestal in september op vak en dan is het meestal wel rustig overal!

Dit jaar moeten we maar even zien wat we doen!

Fijn weekend!

4. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Foto's staan erin!

5. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ben idd wel aardig naar voren aan het dragen maar m'n wespentaille ( ;) ) is ook al aardig aan het verdwijnen !

6. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Heey Dib,

Ik had het ook al bij je foto gezet....maar je hebt een mooi buikje hoor!

En ja ik had de vorige week donderdag een heel mooi duidelijk 2de streepje op mijn ovu.test.
    En dat is dan toch het moment dat hij bijna gaat springen he?Toch?

Je laatste weekjes werken....heerlijk!
    Geniet er maar lekker van!
    Ik ben zo benieuwd naar je beebje!

Liefs brigitte

7. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Waar zijn alle berichten gebleven?????

8. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    ???????????????????? Dat is raar :(

Wat ben jij er vroeg bij vanmorgen! ;)

Alles goed?! Al een klein beetje aan het idee gewent? :D

9. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
  10. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Die is uitgekomen! Brigitte is lekker zwanger :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :thumup: :whistle:

VAN HARTE GEFELICITEERD MEIS!!

(ik begin gewoon overnieuw met de berichten ;) )

11. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dan doe ik het ook gewoon opnieuw: Gefeliciteerd Brigitte! Wat leuk dat jullie nu allebei zwanger zijn, meiden!

Geniet ervan!

Liefs, Lola2

12. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    :) :) :) Hahaha,of ik aan het idee gewend ben????
    Nee helemaal nog niet!
    Ik durf ook nog niet echt blij te zijn,ik wil eerst zeker weten dat het goed zit.
    Maar morgen gaan we het evengoed tegen mijn moeder vertellen(wordt ze voor de 2x oma nog dit jaar)!!!!
    En zondag tegen mijn schoonouders.....hoop alleen niet dat ze gaan zeggen...pfff dat is al weer zo vroeg dat jullie dat vertellen!!!!
    Maar aan de ene kant heb ik zoiets van ja ik kan ook niets zeggen en dadelijk blijkt dat het weer niet goed zit,en dat zeggen ze van:Ja waarom hebben jullie ons ook niets gezegd!!!!
    Moeilijk moeilijk......

En dat ik zo vroeg op was,mijn mannetje moest op te tijd werken,en toen ben ik dus maar mee opgestaan!!!
    En daarbij ik kan ook maar slecht slapen,het in slaap vallen niet,maar als ik wakker ben ben ik ook wakker hahahaha!!!!

Als ik je nou niet meer spreek....wens ik jullie een paar hele fijne PAASDAGEN....en geniet er de laatste keer met zn tweetjes van!
    Het volgend jaar kun je eieren verstoppen hahahahaha!!!!

X Brigitte

13. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Dan ik ook he!!!!!
    Dank je wel Lola!!!!
    Zijn jullie ook voor een kindje bezig????
    of ben je gewoon aan het mee lezen hierzo????

14. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi hoi :D

Vandaag ga je het aan je mams vertellen, spannend! 2009 wordt een super-jaar voor haar ;)
    Je schoonouders vinden het vast heel leuk voor jullie! En als jullie het graag willen vertellen dan is dat toch jullie keus, ik zou het ook aan iedereen willen vertellen!

Ik begrijp wel dat het 2 hele spannende weken worden voor de echo. Hebben ze jullie verteld dat de kans nu groter is om weer een bb-zwangerschap te krijgen of is de kans even groot als een andere keer?

Voor jullie ook de laatste paasdagen met z'n tweetjes ;) zelfs de kerst (als je niet overtijd bent) gaan jullie al met z'n drietjes vieren (of misschien wel met z'n vieren/vijfen!! tweeling/drieling, wie weet!! ) Ha ha ha!

FIJNE PASEN

15. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Hahahahaha,ja wie weet,2 zou wel leuk zijn he!!!!

De kans op een bbz is evengroot als de vorige keer.
    Het ligt er net maar aan welke kant het eitje op is gegaan!
    Is het de linkerkant...ja dan is het ben ik bang foute boel....is het de rechterkant...dan moet het eigenlijk goed gaan!!!!
    Maar heb zo af en toe steekjes aan de rechterkant,en in het midden.
    Dus hoop dat het goed zit.
    Had jij in het begin ergens last van????

Nogmaals een paar hele fijne paasdagen!

16. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Ha Brigitte!

Ergens in het begin van dit topic ben ik even mee gaan lezen omdat het onderwerp me destijds interesseerde. Uiteindelijk zag ik dat er tussen jou en Dib een leuk contact ontstond en begreep ik dat zij zwanger werd en dat zij en jij heel hard hoopte dat jij ook zwanger mocht raken. En ik? Ik hoopte stiekem op de achtergrond, onzichtbaar met jullie mee. En nu ben ik gewoon lekker blij voor jou!

Ik ben inderdaad samen met mijn vriendin ook voor een kindje bezig. Enig verschil is dat ik 10 jaar ouder ben dan jij en mijn kansen nog kleiner zijn. Ik ben heel even zwanger geweest, vorig jaar juni-juli maar helaas is dat geeindigd in een miskraam. Ik heb er dus even aan mogen proeven. Het was een kort maar zeer krachtig feest, dat zwanger zijn van mij. Wij hebben een hele lieve donor waar we heel blij mee zijn. Momenteel ben ik beland in de MMM. Gisteren heb ik de 2de IUI gehad. Dus ik zit nu in de wachtweken.

Dus ja: ik ben ook voor een kindje bezig :) Sturen jullie mij wat HCG'tjes.

Fijne paasdagen meiden.

Liefs. Lola2

17. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Laten we hopen dat hij rechtsaf is geslagen en daar nu een fijn nestje aan het bouwen is ;)

Ik had de eerste paar weken steeds een zeurende ongesteldheids gevoel. Zelfs een paar keer 's nachts van wakker geworden dat ik dacht dat het helemaal mis zou gaan, heel pijnlijk! Voor de rest de eigenlijk geen klachten gehad tot de 20 weken :D niet misselijk o.i.d., gelukkig!

@ LOLA2: IK geef je een HELE BOEL hcg'tjes!

HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG

Heel veel succes met wachten, ik hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn!!

18. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dank je wel: ik heb ze allemaal gevangen! :)

19. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Hoi Dib.....

Even weer een berichtje van mij!

Afgelopen week-end hebben we het tegen de ouders verteld....GEWELDIG!!!!
    Ze waren gewoon allemaal aan het janken..... :D
    Nu nog een weekje voor de eerste echo......... [-o< [-o< [-o< [-o<

Met vlagen ben ik een beetje misselijk,maar kan er goed tegen.....

En hoe gaat het verder met jou?
    Kon je een beetje tegen de warmte de afgelopen paar dagen????

En lola......hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg,hcg........GRIJP ZE MAAR!!!!!!!!

20. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dank je wel!!! En wat fijn dat je met vlagen misselijk bent ;) .
    Wat lief van je ouders...
    Succes volgende week met je echo. Lijkt me zenuwslopend spannend. Ik blijf toch nog wel even voor je duimen.

Liefs, Lola2

Deel Deze Pagina