Dib.....Hoe gaat het met je????? Lola ik hoop zo voor je dat het eens goed gaat komen bij je!!!!Ik [-o< voor je mee!!!! Ik heb gisteren mijn tweede echo gehad,en?????we hebben het hartje heel even gehoord!!!! Pfffff,zenuwslopend hoor zwanger zijn hahahahaha...... Ik denk dat ik er pas vanaf week 12 echt van kan gaan genieten!!!!! Ik hoop zo (sorry) dat alles goed blijft gaan!!!! [-o< Veel liefs Brigitte
Hoi, Wat fijn dat je het hartje even hebt kunnen horen! Dat moet een heerlijk gevoel zijn geweest! Je schiet al aardig op, morgen 8 weken! Hij/zij zit daar helemaal goed Bij ons gaat het redelijk, we gaan zo veel mogelijk naar m'n ouders.... Poberen te genieten van de leuke momenten zo noemt iedereen het maar... Heb het er nog behoorlijk moeilijk mee. Met het frummeltje gaat alles prima, groeit als kool, heb echt een mega buik zal binnenkort wel een foto plaatsen. Liefs Dib
Wauwww Dib,wat een mooi buikje heb je al!!!! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.....vindt het zo erg voor je!!!! Het is inderdaad dubbel-op he??? Hoe gaat het verder met je moeder????is ze er wel nog een beetje goed aan???? Hier gaat het verder wel goed,heb over 2½ week mijn volgende echo!En hoop [-o< dan nog zo dat het hartje nog wel klopt.... Je hoort allemaal zo'n rare dingen!!!! Ik kom nu nog maar weinig effe hier,ik lees de gekste verhalen en daar kan ik niet zo goed tegen!!!!! Ik wens je heeeel veeeel sterkte!!!!! XXX Brigitte
M'n buik groeit echt zo naar voren! Ziet er heel gek uit als ik in de spiegel kijk Met mam gaat het de ene dag beter dan de andere dag... Zondag zal ook wel weer een "beladen" dag worden... Het frummeltje bij jou heeft zich helemaal lekker ingenesteld hoor, daar twijfel ik niet aan Je hebt het hartje al even mogen bewonderen én hij zit op de goede plek! Ik las ook nooit de vervelende verhalen, denk maar aan al die mensen bij wie het wél goed gaat! Tot snel, Liefs Dib
Hoi Dib, Je bent volgens mij nu met verlof he???? Heerlijk.......... Ik heb nu al geen zin meer om te gaan werken,erg he????hahahaha Heb wel al een paar kaartjes en kado's gekregen van de klanten,dat is wel erg leuk. Maar ik ben er nog zo voorzichtig mee....ik zeg ook tegen de ouders,wacht er nog maar even mee totdat ik de 13 weken voorbij ben!!!! Ik kom echt nog maar heel weinig hier,nog ff en dan ga ik volop meeschrijven bij de dec.mama's.... X Brigitte
Hoi! Weer even een berichtje van mij Mijn verlof is vorige week ingegaan maar ik was al een tijdje thuis i.v.m. lichamelijke klachten. Kereltje groeit prima en ligt al netjes "vast" (goed ingedaalt). Hoe gaat het met jou? Ben je erg misselijk? Al een beetje aan het idee gewent? Wanneer heb je de volgende echo? Wat zijn het toch een kleine wondertjes! Liefs
Hier snap ik nou echt niets meer van!!!! De site wordt er echt niet beter op!!!!GRRRRRRRRRR Hoe gaat het verder met je Dib??? Ik hoop dat het bericht goed ontvangen wordt!!!!! Veel liefs van Brigitte
Oh oh oh, weer een nieuwe site! Het wordt er niet makkelijker op gemaakt! Volgens mij is onze uk vannacht gedraait ik hoop dat hij nog met z'n koppie onder ligt, z'n ruggetje is volgens mij aan de andere kant komen te liggen! Woensdag weer naar de vk, dan zal ze het wel voelen! Met jou ook alles goed?! bijna vakantie... lekker hoor!
Ohhhh nee.....de kleine moet wel goed blijven liggen he!!!!! Fijn dat je je verder wel goed voelt....ohhhhhh wat spannend nu zeg!!!!! Hier gaat alles goed,heb afgelopen maandag nog eventjes het hartje mogen horen kloppen....nu kunnen we met een gerust hart op vakantie gaan!!!! ben al bezig om alle spulletjes bij elkaar te zoeken....heerlijk heb er wel ff zin in om het zeonnetje op te gaan zoeken!!!!! Nou wie weet....als ik terug kom heb je je beebje misschien wel al in je armen..... Je stuurt me wel ff een foto he?via de mail????? Als ik je niet meer spreek,ik wens je heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes,en een hele mooie bevalling toe!!!!! Veel liefs Brigitte
Wat fijn om te lezen dat alles zo lekker gaat bij jullie! Nog even het hartje mogen horen is wel zo prettig voordat je op vakantie gaat! Heerlijk, lekker vakantie vieren in het zonnetje! Ik hoop wel dat ons kleintje er is als jij terug bent! Van mij mag hij nu wel komen! Heeeeeeele fijne vakantie! Geniet maar lekker!
Hoi hoi! dinsdag 16 juni is onze heerlijke zoon geboren! alles gaat goed met ons! 3030 gr. en 49 cm. en een heerlijke bos met haar !!!