Samenlevingstest en controle slijmvlies, erg vervelend?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door dib, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    dib......
    ben je er nog?

groetjes Brigitte

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ha ha ha! Ja, ik ben er nog!
    Een druk weekend gehad ;) Feestje hier, feestje daar, en m'n zus is bevallen dit weekend dus ik heb er een scheet van een nichtje bij!

Helaas, heb geen hyves, misschien dat ik binnenkort een account ga aanmaken daar.

Wat spannend dat je na deze maand weer naar het ziekenhuis mag. Wij mogen pas weer in januari of februari. Dan zijn we bijna 2 jaar bezig :( . Toch vliegt de tijd, lijkt wel gister dat we besloten om te stoppen met de pil.
    Weet je al wat er allemaal gaat gebeuren? Zie je er tegen op?

Groetjes!

3. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Yeah, gister een posi ovu test dus m'n eitje komt eraan. Lekker "vroeg". Weer bijna op het wachtbankje!
    Hoe is het met jouw eitje? Temp je of gebruik je ovu testen?

Groetjes Dib

4. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hé, Brigitte, alles goed?!

Ik heb mijn eitje weer gevonden maar ik weet niet precies of FF het kruis goed neer heeft gezet :( Zie album.
    Jij ook in de ei-fase!?

Nu weer op het wachtbankje...

Groetjes Dib

5. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Heey dib,

Ik snap er helemaal niets van,maar als ik het zo zie,zit het wel helemaal goed!
    KOM OP NU MOET HET DAN TOCH WEL RAAK ZIJN!

Nee ik temp.niet en gebruik ook geen testen,ik kan het meestal wel voelen en zien als ik de eisprong heb....
    Maar dat had dus eigenlijk afgelopen week moeten zijn(zie mijn banner)vandaag dus......maar heb helemaal niets gemerkt,dus........of het komt later?ik weet het niet.....

maar gefeliciteerd nog met je nichtje,je gaat er goed mee om als ik dat zo lees.
    Heb je een oudere zus?
    En is dit je eerste nichtje?

Hoe gaat je mannetje hier eigenlijk mee om als ik vragen mag?
    Wat een vragen allemaal hahahahaha!

Groetjes Brigitte

6. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hé, daar ben je weer ;)

Door het tempen ben ik erachter gekomen dat ik wel degelijk een eisprong heb, dat vind ik wel heel prettig om te weten. Ik weet dan ook precies wanneer mijn NOD is, mijn cyclussen zijn nogal verschillend :(

Ik voel/zie ook wel wanneer mijn eisprong is maar ik moet zeggen dat de laatste paar maanden de krampen bij de ovulatie veel minder zijn. Het eerste jaar voelde ik hem precies springen :D nu alleen nog slijm en pijnlijke (.)(.) bij ovulatie.

Zou wel leuk zijn als je ook nu je ovulatie hebt gehad, lopen we bijna gelijk op ;) Dan moeten we ook allebei tegelijk zwanger worden ;)

Ik ben super blij met m'n kleine nichtje, tegenover mijn zus totaal geen jaloezie, alleen blijdschap!
    Ze is 2 1/2 jaar ouder dan ik ben en heeft ook al een zoontje van 1 1/2. Een scheetje is het!

Mijn mannetje gaat er redelijk mee om, de laatste tijd komt steeds meer het besef dat het niet zo wil vlotten bij ons. Steeds meer mensen vragen aan hem wanneer er een kleintje bij ons komt. Dan is het wel moeilijk om het er niet over te hebben.
    We willen niet dat iemand weet dat we er mee bezig zijn nl.
    Hij telt eigenlijk nu al de maanden dat we terug mogen naar het ziekenhuis voor een beetje hulp :(

Hoe gaat jouw mannetje er mee om?
    Krijgen jullie vaak de vraag of jullie kinderen willen en wat zeggen jullie dan?
    Vertellen jullie aan anderen (of alleen ouders) dat jullie bezig zijn met zwanger worden?

Zo, weer een paar vragen terug ;)

Groetjes Dib

7. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    mijn mannetje is er nu wel ook heel veel mee bezig.
    heeft die eigenlijk nooit zo gehad,maar ik denk dat het voor hem nu ook wel eens tijd wordt om papa te mogen worden.

Wij hebben dus het vorig jaar een bbz gehad,dus ja de meeste mensen weten wel dat we bezig zijn,maar dat vindt ik niet zo'n probleem hoor.

Alleen weet niet iedereen dat we in het ZH lopen,en dat wil ik ook wel zo houden.

Maar dat zou inderdaad wel leuk zijn als we tegelijk in verwachting raken ja,mijn cyclus is meestal rond de 32 dagen.
    Maar dat ik er helemaal niets van gemerkt heb?daar snap ik nou echt helemaal niets van!
    Gewoon maar weer afwachten he?

Groetjes Brigitte

8. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Nog steeds niets gemerkt van de ovulatie dus!?

Ik moet zeggen dat ik er ook steeds minder van merk. Geen krampen meer, wel slijm en zere borsten. Zou het betekenen dat ik eindelijk helemaal ontpilt ben na 1 1/2 jaar!?!

Een bbz lijkt me erg zwaar, daar heb je het vast heel moeilijk mee gehad :(
    Hoeveel maanden geleden was dat?

9. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    nee helemaal niets gemerkt en ik ben nu dus al zo'n dikke 2 jaar gestopt met de pil,en heb d'r eigenlijk altijd last van!
    Ik vindt het maar akelig hoor....

Ja die bbz was heel moeilijk,je denkt samen echt van JUIJJJJJJJ :D eindelijk,maar het geluk werd ons naar een dikke week alweer afgenomen! :cry:

Dit allemaal is nu precies een jaar geleden gebeurd,het vorig jaar rond deze tijd was ik in verwachting!

9 november het vorig jaar ben ik eraan geopereerd.

en jij?heb je het deze maand goed gedaan denk je?

10. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Wat een naar verhaal :( , eerst zo blij en dan zo'n teleurstelling :(
    Deze periode zal moelijk zijn voor jullie, precies een jaar later..

Ik ben ruim 20 maanden van de pil af maar vraag me af wanneer ik nou echt ontpilt ben. Heb de pil wel 14 jaar geslikt :confused:
    Nu ook geen pijn meer bij ovulatie en daarvoor eigenlijk standaard :(

Ik heb deze maand i.i.g. goed geklust maar of het raak is... Heb niet meer zo de zenuwen als in het begin. Meestal begint mijn ongi met roze/bruin verlies ongeveer 5 dagen voor m'n ongi en dan weet ik al weer genoeg...
    Het zal pas spannend worden als ik een keer géén roze/bruin verlies heb!
    Als die dag een keer komt....

11. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    ja inderdaad als die dag eens komt dat je zo'n mooi testje in je handen mag houden!

Zo was dat bij ons ook,en die van mij zei al de hele tijd volgens mij is t raak nu,dus ik naar boven naar t toilet,en kwam helemaal blij :D naar onderen van JAAAAAAAA.....we zijn toen ook meteen naar mijn moeder gegaan en die was ohhhhh zooooo blij!

Wij hebben het toen tegen onze ouders en al al gezegd,achteraf wel maar goed hoor,ik bedoel als je dan in het zh ligt gaat toch iedereen vragen van waarom dat dan,en dan moet je dan nog je hele verhaal vertellen!

maar goed we zijn nu weer 1 jaar verder en wie weet,is dit weer onze maand,en met onze bedoel ik die van ons twee dan !

12. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hi Hi, we gaan er gewoon "onze" maand van maken!

Inderdaad wel zo prettig om aan mensen uit te kunnen leggen waarom je in het ziekenhuis ligt. Zo heb je toch wat meer steun van de mensen om je heen.

13. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    We gaan gewoon een feestje bouwen deze maand,als er nu iets is of niet! :thumup: :thumup:

14. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ha ha ha, JA, dat is een goed idee!![​IMG]
    Houd de moed erin! (Kunnen we nog een glaasje alcohol nuttigen ook ;) )

15. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    wij krijgen een druk week-end,dus dat glaasje nuttigen zal evengoed wel gebeuren ja!hahahahaha

16. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Er zijn ook meiden die helemaal geen alcohol willen drinken omdat ze bezig zijn met zwanger worden. Jij bent er daar niet één van zo te zien ;)
    (ik ook niet hoor ;) dus groot gelijk!)

Wij hebben ook weer de nodige feestjes dit weekend dus er zullen i.d.d. wel weer wat glaasjes doorheen gaan. (wel met mate natuurlijk ;) )
    Ben geen 18 meer, de glaasjes komen tegenwoordig wat harder aan dan vroeger :D

17. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    ja dat klopt zulke meiden zijn er idd,maar daar ben ik er niet een van nee...ik heb zoiets,van het lukt ook werl als je wat glaasjes bier op hebt hoor.....

maar alvast een fijn week-end

18. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hè hè, eindelijk WEEKEND! Die laatste werkdag is vaak de langste ;)

Hoe gaat het met je NOD?! Al krampjes/spotting/pijntjes!?! Bij mij nog niets maar dat zou ook wel vroeg zijn hè!

Zometeen eerst even lekker op de bank naar de Lama's kijken en dan op visite. Ik hoop dat mijn ogen niet dichtvallen ;)

19. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi hoi,

Hier al weer roze verlies :( Dat betekend bij mij altijd game-over. Elke ronde nog gehad voor mijn ongi. (.)(.) doen al weer minder pijn en krampen komen eraan.

Mocht je het interessant vinden, dit is mijn temp kaartje:

20. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    grrrrrrrrrrrr getsieeeeeeee :evil: :evil: :evil:

ik denk dat er hier ook niets is hoor!
    voel me wel al een hele week heel gek,maar dat wil helemaal niets zeggen.....
    Je lichaam kan je zo voor de gek houden!

Nou dan maar op naar de volgende maand maar weer!

Deel Deze Pagina