mama je moet het wel rustig aan doen he? Maar ik merk dat altijd ja,buikpijn en vooral doorzichtig slijm ja.... en ja we hebben veel geklust,dus nu maar hopen dat ze eens eindelijk een X goed zwemmen hahahaha.... Groetjes,
Ha ha, misschien moet je even roepen waar ze naar toe moeten zwemmen Heb mijn rust weer een beetje teruggevonden vandaag. Ik kan niet meer doen dan ik aan kan! Heb geen zin in een overwerkte Dib! Hoeveel dagen nog tot je NOD?! Grotejes Dib
Wij hadden vandaag onze 1e afspraak met de gynacoloog. De huisarts zij ook tegen mijn man dat er maar een kleine kans is op een normale zwangerschap omdat zijn zaad ook niet goed zou zijn. De gynacoloog vond het meevallen. Dat gaf mij weer een steuntje dat we gewoon verder moeten proberen. Ook vandaag inwendig onderzoek + bloedtest gehad. 24 nov echo. Dat heb ik ooit eerder gehad dus ik weet wat me te wachten staat. Zie ook mijn verhaal onder kopje 1e keer gynacoloog.
ohhh wat lief van je hoor! Dank je wel,echt je hebt me eventjes weer opgebeurd. Ik ben blij dat mn dagje werken erop zit,voelde me echt klote! Morgen heb ik weer een dagje vrij,en ik ga van t week-end leuke dingen doen...dus effe ergens anders aan denken! En voor Pearl heel veel succes! Laat je ons weten hoe het verder verloopt? Ik ga morgen weer naar het ziekenhuis bellen voor een nieuwe afspraak als ik iets weet horen jullie het meteen! Dikke kus
@Brigitte: Een beetje kunnen genieten van je dagje vrij?! Ik hoop zo voor je dat het deze ronde raak is! Jullie verdienen het ook gewoon! @Pearl29: Wat gek hè, de huisarts zei bij ons ook dat het zaad niet zo goed was en de fert.arts vond het op zich geen slecht zaad, alleen geen super zaad En kijk, toch spontaan zwanger geworden dus zwemmen kunnen ze wel! Succes met de echo, die heb ik ook nooit gehad, alleen een samenlevingstest, bloedonderzoeken en slijm/chlamidia testen.
Ik heb ooit al eens eerder een inwendige echo gehad, dus is niks nieuws. Maar ondertussen ben ik nog steeds niet ongesteld al krijg ik nu wel meer lage buikpijnklachten dus misschien komt ie toch een dezer dagen. Heb nog steeds wel regelmatig last van slijmverlies. Soms weinig en soms aardig wat. Tis en blijft moeilijk die onzekerheid.
tja Dib wat heet genieten! Mijn moeder en mijn zusje zijn woensdag effe op bezoek geweest,toen heb ik natuurlijk eerst weer een potje gehuild! 10 november mag ik terug naar t ziekenhuis! Ik hou je op de hoogte.... En hoe gaat t met jou?nog alles goed? Wanneer krijgen jullie de 1ste echo? Kusje!
Hoi, Dat zal wel even moeilijk zijn geweest, je zusje op bezoek Hé wat grappig, ik mag ook 10 november naar het ziekenhuis... dan krijgen we de 1e echo! Spannend hoor. De krampen zijn al een stuk minder maar die (.)(.) blijven pijnlijk! Liefs Dib
Ik ben dan eindelijk ongesteld geworden. Wat een opluchting is dat zeg. Heb nu de banner maar op 40 dagen gezet. Had eerst een gemiddelde va 37 dagen gedaan. Ik hoop niet dat ik nu weer een cyclus van 52 dagen krijg. Pffff dat is echt niet leuk. S6 jullie 10 november. Ik moet nog even wachten tot de 24e.
Hoi Pearl29: Na 52 dagen eindelijk ongi!? Wat een lange cyclus zeg! Hopelijk krijg je medicijnen om wat meer regelmaat in je cyclussen te krijgen! De v.k. belde vandaag, di 11-11 de intake. We hebben die week vrij dus kunnen we lekker met z'n tweetjes!
Dit is pas de 1e keer dat mijn cyclus zo lang is. Hopelijk valt het deze ronde mee. Ben nu toch al in de MMM beland dus ik wacht het wel af wat de arts zegt. Leuk, de 1e afspraak bij vk. S6 en hopelijk mag je al het hartje horen als dat kan.
Hoi, Als het goed is kan je het hartje al wel horen dan! (met 7.4 weken). Ik vind je andere rondes anders ook best lang, 42, 38 en een paar keer 40 dagen. Het zou toch ideaal zijn als je medicijnen mag krijgen en een "normale" cyclus krijgt van 28 dagen! Gebruik je ovu testen of temp je? Dan kan je in ieder geval je eisprong in de gaten houden. Gek hè, dat de huisarts zegt dat het zaad niet zo goed is en dat de fert.arts/gyn. zegt dat het zaad op zich prima is Wij maakten ons al helemaal zorgen dat het zaad van mijn vriend niet goed was (dat zei de huisarts) en dat we alleen nog maar via IUI of IVF zwanger konden worden. En dan zegt de fert.arts doodleuk dat dit helemaal niet waar is! En wij ons maar zorgen maken! En bedankt h.a..... Op een spontante zwangerschap hadden we eigenlijk niet meer gerekend!
Ik heb idd getemd 3 maanden lang en 2 maanden ovu gebruikt. Het ziet er op zich best redelijk uit. Dat zegt de gynae ook. Het is niet helemaal regelmatig, maar ook niet slecht. Ik wacht de 24e gewoon af wat er gaat gebeuren. Ja fijn hè zo'n ha, maar zij hebben dan ook maar een heel klein gedeelte ervan geleerd dus ik neem het ze het ook weer niet kwalijk.
Ik neem het ze op zich ook niet kwalijk, ze weten er idd gewoon te weinig van af. Toch is het wel even schrikken als je dit van de h.a. hoort. Misschien moeten ze meer overleggen met degene die er wat meer verstand van hebben. Veel succes de 24e!
Ja daar ben ik dan weer..... Ik heb een vervelende week achter de rug .....maar nu ben ik alleen maar blij ,ik moest het effe allemaal op een rijtje zetten. Dib wat spannend samen de 10de naar het ziekenhuis! Ik hoop voor je dat alles goed is,maar daar twijfel ik eigenlijk niet zo aan! Net zo min dat ik twijfelde dat je in verwachting zou zijn!Toch? Geniet er lekker van meissie! X Brigitte
Hoi hoi, Gelukkig dat je weer een beetje kan lachen Het is ook niet niks allemaal! Nog één dagje werken en ik heb een weekje vakantie. Moet zeggen dat ik er ook wel aan toe ben, word een beetje moe af en toe. Er heerst ook nog eens griep op mijn werk maar ik heb "nog" nergens last van! Hopelijk blijft dat zo! Liefs
Hoi hoi, Vandaag weer aan het klussen, heb helemaal geen zin en een zere rug Heel veel succes morgen in het ziekenhuis, laat je snel even weten wat er allemaal uit is gekomen en hoe het was? Liefs Dib
jij ook heel veel suc6 vandaag!spannend hoor! Ja ik laat je iets weten..... Ik heb een lang week-end vrij nu,hoef donderdag pas weer te beginnen met werken,morgen is het de 11de van de 11de,gaan we de carnaval inschieten! En dan moet ik donderdag en vrijdag werken en dan heb ik weer week-end hahahahaha! Heerlijk,lekker vooruitzicht! Groetjes Brigitte