Hoi! Wat leuk dat jullie de 11e vieren met carnaval inschieten! Bij ons vieren we (ook) Sint Maarten en mogen de kinderen langs de deuren om wat lekkers op te halen, bij jullie ook?! Hoe was het in het ziekenhuis?! Hopelijk goed nieuws! Wij hebben de 1e echo gehad Ik liep 3 dagen verder dan mijn eigen berekening, hij was al 13,8 mm en hij was precies 8 weken! Het hartje klopte prima, niet met geluid gehoord maar we konden het duidelijk zien! Heel gaaf! Overmorgen vertellen we het aan (schoon-)ouders! (Op mijn 30e verjaardag!)
Joehoe Brigitte, Hoe was het in het ziekenhuis gister? Ik hoop dat het allemaal mee is gevallen en dat jullie een beetje blij naar huis konden. Liefs Dib
heey dib...... ik heb gisteren mn menstruatie weer gekregen dus ik kon gisteren naar het zieknhuis bellen voor een afspraak te maken wanneer mijn kijkoperatie zou plaats vinden. Deze maand lukde niet meer,in december kan het vanwegen mijn werk niet,dus het wordt als als goed verloopt......15 januarie! eindelijk! Dus bij jullie zit het allemaal goed..... helemaal geweldig zeg! Dus jullie (schoon)ouders weten het nog helemaal niet? OH WACHT..........JE BENT ALS IK HET GOED HEB JARIG VANDAAG! LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA! HIEPERDEPIEP HOERA! Een hele fijne dag..... XXXXX Brigitte
Hoi, Wat balen zeg, die stomme weer op bezoek! Hopelijk de allerlaatste keer! Over twee maanden dus de kijkoperatie, wat spannend! Onze ouders helemaal blij woensdag! Mijn ouders zijn al opa en oma van de kindjes van mijn zus maar mijn schoonouders zijn nog geen opa en oma, helemaal door het dolle heen natuurlijk! Heb me gister aangemeld voor Moeders voor Moeders, vond het eigenlijk meer een verplichting dan een keuze Een aardige vrouw op bezoek gehad, de flessen dit weekend goed verstoppen als ik mijn visite krijg De rest van de familie en vrienden mogen het pas rond Sinterklaas weten, dan heb ik de 2e echo gehad. Bedankt voor je liedje Alweer 30, wat vliegt de tijd toch voorbij! Fijn weekend!
HÉ HALLO, BRIGITTE... Ik hoop dat alles een beetje goed met je gaat... Ik hoor zo weinig van je?! Ik kan me goed voorstellen dat je er even de balen van hebt hoor... Geheel terecht. Ik had ook vaak genoeg van die momenten. Maar als je wilt klagen mag je dat gewoon bij mij doen hoor, daar zijn we voor Tot snel!
sorry dib, Ik ben hier alleen niet meer zo vaak.... Ik ben gisteren terug geweest naar het ziekenuis,naar de anastasis..(of hoe je t ook schrijft) En bij jou spannend he? Je kunt het bijna vertellen..... Hoe gaat het verder met je?alles goed? Groetjes Brigitte
Hoi, Hoe ging het bij de anesthesist? Alles doorgesproken voor de kijkoperatie? Hier alles prima, vanmorgen 2e echo gehad, alles prima Met Sinterklaas gaan we het iedereen vertellen, leuk maar ook een beetje vreemd. Het voelt nog steeds wat onwerkelijk. Tot snel, Liefs Dib
Hoi hoi, Hoe gaat het?! Vieren jullie nog Sinterklaas? Doen jullie dat ook met lootjes trekken? Wij volgende week zaterdag. Altijd gezellig! Gister kwam er een stel vrienden van ons op visite en na ongeveer anderhalf uur kwam de grote vraag: "ben je zwanger?" Ik dronk geen wijntje en er waren natuurlijk genoeg aanwijzingen Gelukkig is het een stel vrienden die dicht bij ons staan dus vonden we het helemaal niet erg om te vertellen Liefs Dib
hoi dib, nee wij vieren geen sinterklaas.... goh,wat leuk heb je t toch tegen iemand al kunnen vertellen he? Nog effe en dan mag iedereen het weten! Groetjes Brigitte
Brigitte weet je al welke datum je je kijkoperatie hebt? Dib Proficiat! Erg leuk om dat je het bijna tegen je familie kunt vertellen!
Heel spannend! Aankomende zaterdag vertellen we het de familie waarmee we altijd Sinterklaas vieren (en veel mee optrekken), spannend!
de kijkoperatie staat gepland op 15 januarie....maar ik denk dat die dan niet door kan gaan.... Dit is pas vervelend tellen zeg,zover van te voren! Hij moet voor de eisprong plaats vinden. Ja en dan begin maar eens te tellen,de ene maand heb je een cyclus van 28 dagen,en die maand d'r op heb je een cyclus van 32 dagen....pffffff Maar hoezo vraag je dat? Krijg jij die ook? En Dib kun je het nog voor je houden hahahahaha...... Als ik je niet meer spreek heeeeeeel veeeeeeeeeel plezier van het week-end! Je moet de echo in een lijstje doen,inpakken en dan aan hun geven hahahaha....
Dat is i.d.d. wel erg lastig plannen zover van te voren en ook nog een wisselende cyclus Ik heb nog steeds geen idee hoe we het gaan vertellen, het einge wat ik kan verzinnen is: Een heel vaag gedichtje schrijven aan onszelf, in de trant van een nieuw leven dat er aan komt, en een kadootje erbij, speentje ofzo. Wel heb ik steeds meer moeite om het niet aan mijn collega's te vertellen, ach, waarschijnlijk net voor de kerst... Jij ook een HEEL FIJN WEEKEND!
Hallo Brigitte! Lang niets meer gehoord, alles goed bij jullie?! Hebben jullie de kerstboom al staan of komt hij nog (of helemaal niet )? Mijn vriend heeft gister een boom (zonder overleg ) gekocht, deze gaan we waarschijnlijk vandaag optuigen We moeten ook nog cadeautjes in slaan want mijn schoonfamilie doet niet aan Sinterklaas maar wel aan Kerstcadeautjes! Jullie ook toch?! Ik heb al een paar dagen flink last van bandenpijn, een vervelend zeurderig gevoel onderin mijn buik , zal er wel bij horen! Bij de verloskundige afgelopen maandag heb ik kunnen voelen waar mijn baarmoeder ligt. Ze vond het al heel goed te voelen! Ook nog even het hartje gehoord Tot snel! Liefs Dib
Sorry Dib.... ik zit in een hele drukke periode met werken nu..... Ik werk in een slagerij he!de drukste maand van het hele jaar! maar wat fijn voor je dat alles goed met je gaat! Ik wens je alvast een hele fijne kerstdagen toe.... En een heeeeeeeeeel gelukkig nieuwjaar! Ik hoop voor ons dat 2009 nu ook eens ons jaar mag worden! Dikke Kus brigitte
Hé, gelukkig, een goed berichtje In een slagerij zal het idd wel heeeeeel erg druk zijn nu! Heb je straks nog wel een paar dagen vrij/vakantie?! Liefs Dib
Hoi hoi, Nog één nachtje slapen en we hebben er weer een jaartje op zitten met z'n allen . Wat gaan jullie doen met de jaarswisseling? Wij hebben nog steeds geen idee Waarschijnlijk lekker naar de buurtjes en daar een "borreltje" drinken. Moet maar even Jip en Janneke champagne halen Morgen moet ik eerste de hele dag werken ik hoop dat we een beetje op tijd naar huis kunnen! Alvast:
Heey dib.... Ik moet morgen ook nog werken.... Wij gaan met 14 man hier bij ons doorhouden....FEESTJE! ik hoef nog steeds geen jip en Janneke champagne te drinken dus ik ga maar flink aan het bier hahahahaha.....althans niet dat ik weet. Mijn man vroeg al of ik goede voornemens had voor het nieuwe jaar. ik zei JA een kindje maken hahahahaha....hij zei misschien heb ik dat het afgelopen jaar nog wel gedaan hahahahaha.... Ik wens jullie drietjes ook een hele fijne jaarwisseling,en al het goede voor 2009! We spreken ons het volgend jaar wel weer.... XXXXX Brigitte