Samenlevingstest.....en dan?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door gelukkig, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Wij hebben al wat onderzoekjes gehad.....
    Zaad van me man is goed, HSG onderzoek is goed, kortom alles is tot nu toe goed.
    Nu gaan we voor de samenlevingstest binnenkort, als deze uitslag ook goed is, wat dan?

Heeft iemand ervaring? Ben bang dat we straks weer voor een lange tijd naar huis worden gestuurd om het zelf te proberen!!!!

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Bij ons was ook alles goed, geen oorzaak te vinden. Wij waren toen 1.5 jaar bezig en werden weer voor 6 maanden naar huis gestuurd om het zelf te proberen. Ik geloof ook dat ze in veel ziekenhuizen bij onbegrepen verminderde vruchtbaarheid pas gaan behandelen na 2 jaar zelf proberen, aangezien de kans op een spontane zwangerschap dan nog hoger is dan bij behandelingen.

3. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ok, maar wij zijn nual ruim 2 jaar bezig, wat zouden eventueel de volgende stappen zijn?
    Iui?

4. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Bij ons was de volgende stap IUI.

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    De volgende stappen kunnen zijn: iui, ivf., icsi, het licht er ook aan wat de uitslagen zijn.

Wij kwamen niet voor iui in aanmerking door het zaad niet snel genoeg was.
    Alleen voor icsi . bij de tweede poging was het zaad hoog tot onze verbazing.
    Ik weet niet of ze dat al bij je hebben gedaan , maar ze gaan je eitjes ook nog volgen , om te kijken of je een eisprong hebt.

Succes meis

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Ze hebben door middel van bloedprikken gekeken of ik een eisprong heb, dit heb ik!

Het is dus maar weer afwachten.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ok bij ons ook bloed geprikt maar eerst met inwendige echo drie dagen ongeveer mijn ei gevolgd!

Succes verder met de onderzoeken en natuurlijk zwanger worden

Deel Deze Pagina