Posi test en bloedverlies

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kaaat, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hallo,

Ik wist niet zo goed of ik het hier neer zou zetten of bij testen, maar ik weet dat icsi- en ifv zwangerschappen vaker gepaard gaan met bloedingen dan normale zwangerschappen, dus vandaar hier..

Ik heb 13 dec mijn tp gehad.. En heb gister voor het eerst getest, die was heel licht positief, vandaag weer getest en die was al veel donkerder..:) Allemaal reuze positief dus.. Maar ik heb sinds gister ook wat bloedverlies, erg weinig, steeds als ik de bollen inbreng komen die er weer uit met wat bloed en dan drupt het daarna nog even door..

Nou is mijn vraag zijn er hier dames die hier ervaring mee hebben, posi testen en bloedverlies.. Ik zou ze graag willen horen/lezen..

Liefss Kaaat

2. bereke

bereke Niet meer actief

Ja ik heb er wel ervaring mee. Ik mocht normaal op een donderdag bloed laten nemen om het resultaat van onze eerste icsi-poging te kennen maar begon de zondag ervoor lichtjes bloed te verliezen. Toch maar zwangerschapstest gedaan die zondag en die was positief. Maar ik dacht echt dat het game over was :(.
    Op dinsdag mocht ik dan bloed laten trekken (twee dagen vroeger dus als oorspronkelijk voorzien) omdat mijn zwangerschapstesten steeds donkerder werden maar ik wel bloed bleef verliezen. En niet enkel bruinig bloed maar ook echt rood bloed. Uit die eerste bloedtest bleek mijn progesteron aan de lage kant en moest ik meer bollen gaan gebruiken. Het bloedverlies heeft een week aangehouden maar het resultaat van die zwangerschap: twee mooi meisjes :)!

3. bereke

bereke Niet meer actief

Testen staan trouwens in mijn album.

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Bereke oow wat fijn zeg om jou verhaal te lezen..:) K heb het ziekenhuis gebeld vandaag en die zeiden gewoon dat ik niet had mogen testen en gewoon maandag af moet w88 wat ik dus maar doe.. Vanaf welke dag moest jij extra bollen gaan gebruiken.?

Echt een super verhaal..:) Dankjewel

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Zoals jou eerste test, was mij test van vandaag.. Die van gister nog iets lichter..:) Oow krijg nu wel weer echt hoop..:)

Heb je ook geen ongiekrampen gehad.? Want ik heb dus totaal geen pijn, ben alleen misselijk..

6. bereke

bereke Niet meer actief

Ik heb dus maandagochtend gebeld en toen zeiden ze: "wacht maar gewoon het bloedonderzoek van komende donderdag af. Maar bloed is vaak geen goed teken." Toen had ik helemaal zoiets is van het is over. Maar dinsdag toch teruggebeld omdat ik zo'n raar gevoel had. Dinsdag nog bloed laten nemen en diezelfde dag begonnen met de extra bollen. Ziekenhuis bleef vrij negatief doen maar kijk, de meisjes hebben goed vastgehouden :)!

Ik had wel een ongigevoel maar geen krampen ofzo volgens mij. Eerder zo'n zeurderig gevoel in onderbuik en liezen. Maar ja, dat is toch bij iedereen anders hé.

Hier een link van mijn topic toen: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/184179-testen-2.html

7. bereke

bereke Niet meer actief

Vergeet ik nog het belangrijkste: een dikke proficiat en heel veel succes! Mijn duimen draaien!

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee echt super verhaal.. Ja ik zou ook wel eerder me bloedtest willen maja de kerstdagen he.. En het bloed is nu al wat minder als gister, dus heb echt wel goede hoop.:)

Thanx voor je verhaal..:)

9. bereke

bereke Niet meer actief

Hou je me op de hoogte? Ik hoop dat je net zo veel geluk mag hebben als ik :)!

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hee, ja ik hou je op de hoogte.. Ik vloei nog steeds evenveel en geen krampen dus nog steeds goede hoop..:) Heb morgen mijn bloedtest, zal je de uitslag laten weten..:)

Liefss

11. bereke

bereke Niet meer actief

Ik duim!

12. s1986

s1986 Niet meer actief

Hier had ik enorme krampen en onwijs veel bloedverlies. Zie mn banner;) Het zegt niet altijd wat gelukkig.

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Heeei, nou uitslag van mijn bloedtest was dat er wel HCG in mijn bloed zat, maar wel wat weinig moet dus volgende week weer bloedprikken.. Heb nu ook erg veel pijn en meer bloed, dus ben bang dat het fout zit.. s1986 hoe lang heb je gevloeid en hoe was je HCG.. Bereke hoe was jou HCG.? Na de eerste test.?

Ik heb niet heel veel hoop meer, maar moet dus nog weer even afw88..:)

14. s1986

s1986 Niet meer actief

Mijn hcg was wel goed. Als het te weinig is zou ik toch een beetje van het slechte uitgaan... Gevloeid pfff LANG in het begin alleen bruin, toen spoot het eruit megaplassen waren dat, enorme krampen denk dat dat uiteindelijk met 2 weken alleen weer bruin was . Totaal van week 4 tot 11 ongeveer.

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hmm heftig hoor.. Ja ik ga nu ook echt nergens meer vanuit..
    Gelukkig ging het bij jou goed.. En nu al bijna uitgerekend..:) Mooi hoor..

16. s1986

s1986 Niet meer actief

Spannend voor je idd! Maar als je iets minder ver bent dan je denkt heb je natuurlijk ook minder hcg in je bloed!! Duim voor je dat dat het is!

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Heb net een enorm stolsel verloren en erg veel ongie pijn, dus denk wel dat het afgelopen is..:( Helaas

18. s1986

s1986 Niet meer actief

Ohhh meis sterkte hoor!!

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Dankjewel.! :) 2011 komt het wel goed..

20. s1986

s1986 Niet meer actief

Knap van je dat je dat nu zo ziet! Maar probeer je daar toch aan vast te houden;)

Deel Deze Pagina