Verdikt baarmoederslijmvlies?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sharon01, 18 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Dag dames.

Ik heb een vraagje. Vandaag naar gynaecoloog geweest vanwege hevige voortijdige bloedingen voor menstruatie. Dit heb ik sinds ik 7 maand geleden ben gecurreteerd. Zij zag via een inwendige echo verdikt baarmoederslijm? Dit kon betekenen dat er poliepen in m'n baarmoeder zitten. Ik krijg 18 feb een hysteroscopie onder narcose en als er iets gevonden word dan word dat weg gehaald. Maar is er hier iemand bekend met verdikt baarmoederslijm? Heb net m'n ongesteldheid gehad en ze zei dat ik een streepje zou moeten hebben (zo tekende ze het) als het goed was en nu was het geklieder rond de streep... Iemand bekend mee? Of heb ik het verkeerd begrepen?

Had dit ook in zwanger worden forum staan, maar misschien hier meer op z'n plek.. :(

Groetjes

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Op welke dag van je cyclus was je echo en weet je ook hoe dik het slijm was? Ik heb hele korte cyclussen en op cyclus dag 5 a 6 heb ik alweer dik baarmoeder slijm. Eigenlijk heb ik dus vrijwel altijd dik baarmoeder slijm, want op dag 3 is het nog dik omdat ik nog menstrueer ;). Ik heb me hier wel eens zorgen over gemaakt en gevraagd of dit geen kwaad kon, maar volgens mn gyn kwam dit wel vaker voor.

3. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Was net van de ongesteldheid af. Dag 4 van de cyclus.. Waarvan 3 dagen ongesteld en op dag 4 dus de echo.. Ze zei dat het niet goed was en er zo geen innesteling plaats kon vinden?

Thnx voor je reactie!

Deel Deze Pagina