6 cellige embryo terug geplaatst

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beginneling24, 11 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hoi dames,

Even een vraagje van mijn kant.. We hebben net een tp achter de rug. We waren heel erg enthousiast, want zover waren we nooit gekomen. We waren van de week al flink aan het fantaseren want mijn zus en broer krijgen ook allebei een kleine. Leek ons leuk om met z'n allen zwanger te zijn!:D Maare, we hoorden dat de beide emmy's 6cellig waren en dus wat achterliepen in de ontwikkeling:$ Dus we zijn ineens wat minder positief! Hebben jullie weleens een 6cellige embryo terug geplaats gekregen en wat was uiteindelijk het resultaat.

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hier een 5 cellige terug geplaatst gekregen en kijk m'n banner.
    dus het kan allemaal hoor.

3. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier een 6 cellige terug gehad en dat was raak! Helaas wel een miskraam daarna maar het kan dus echt want de emmy was mooi door gedeeld en ik was wel zwanger!! Terwijl ik van een 8 cellige niet zwanger ben geraakt bijvoorbeeld.

Ik lees hier ook geregeld verhalen van meiden die van een 3 of 4 cellige emmy zwanger raken dus het kan echt! Succes in de wachtweken!

4. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Verder niemand??

5. Purk

Purk Niet meer actief

Ja hoor! Hier geen topper teruggeplaatst (ik geloof 6 cellig), maar het is wel een topper geworden!! Nu een ontdeugende dreumes :)

6. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Geen 6 cellige maar wel eentje die achter liep.
    Hadden een dag 4 tp en toen twee embryos die tiencellig waren terwijl ze 16 cellig hadden moeten zijn en ook wat gefragmenteerd waren.
    Eentje daar van is ons mooie meiske geworden!

Succes in de wachtweken

7. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ all; Fijn, ik hoor goede berichten. Krijg ik ook weer wat meer hoop van! Had natuurlijk al een beetje gegoogeld en toen zag ik wel meer succesverhalen.. Maar goed, nu is het nog ff afwachten of het bij ons ook een succesverhaal gaat worden!

8. Wolfje1981

Wolfje1981 Actief lid

22 jun 2011
    231
    0
    0
    Ik heb een tp van een 8-cellige emmy gekregen. Die emmy zit er bij mij nog steeds...:)
    Wanneer heb je de bloedtest? Spannend!

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Mag ik vragen op welke dag je de embryo terug geplaatst hebt gekregen!?

Bij mijn zoontje heb ik 2 dagen na de punctie een 2 en 4-cellig embryootje terug geplaatst gekregen.
    Bij deze zwangerschap op dag 2 een 2-cellige!

Bij de 1e 2 ICSI's kreeg ik:
    1x dag 5 na punctie een 10-cellige: niet zwanger
    1x 2 cryo's dag 5 na eisprong allebei 8-cellig: niet zwanger
    1x dag 5 na punctie 2 embryo's, 1 8 en 1 7-cellig: niet zwanger!

Dus ik zou gewoon hoop hebben! Je hebt een emmy in je buik! Een BEVRUCHTE eicel!!!!! Zover ben je nog nooit geweest, dus koester het!!!!!

Succes!
    Liefs Loesie

10. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ik heb een 6-cellig cryo (dat na het ontdooien 4-cellig was!) teruggekregen (was de volgende ochtend na het ontdooien weer 6-cellig) en kort zwanger van geweest. Het kan dus wel! Helaas liep het bij mij niet goed af, maar helaas gebeuren die dingen. Meestal gaat het goed als je zwanger bent.

11. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Loesie; Bedankt voor je positieve bericht! We hadden ook echt wel het gevoel dat er leven in mijn buik was!
    Ik heb ze terug geplaatst gekregen op dag 3. Maar inmiddels (mocht afgelopen vrijdag test doen) is deze poging mislukt! Nu wachten op mijn ms, duurt wat langer vanwege de utrogestanbolletjes!

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb 2x op dag 3 na punctie een tp gehad. De eerste keer een 8-cellige en een 5-cellige, de tweede keer een 7-cellige en een 5-cellige. Bij beide pogingen niet zwanger.
    Van allebei de poging was er 1 mooi op schema en zag er goed uit, de andere waren matig en liepen achter.

Deel Deze Pagina