welke dames hebben ook ivf gedaan. wie kan mij hier mee helpen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by natjuh026, Nov 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

Jan 4, 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Hallo dames,

Even een vraagje. in september hebben wij onze 1ste ivf behandeling gehad. we hadden 1 emmy en deze is ook terug geplaatst. Dit is jammer genoeg mislukt. Een week na de terugplaatsing was het al mislukt. veel te vroeg. Nu beginnen we in januari weer met een nieuwe poging. Alleen is het nu zo dat ik morgen 3 weken overtijd ben. hebben donderdag test gedaan en deze was negatief. nu had ik vrijdag het ziekenhuis opgebeld en dit uitgelegd. nu vertelde ze dat het normaal is na een ivf behandeling dat de cyclus van slag is. En dat het zelfs nog weken kan duren voordat het weer in orde is. Zijn er meer meiden die dit hebben of hebben gehad. Wat hebben jullie eraan gedaan. ze vertelde me als ik in januari nog geen cyclus heb gehad gaan ze het opwekken. wat houd dit in. Moet zeggen dat het me wel onzeker heeft gemaakt. Eindelijk heb ik nu ongeveer 1,5 jaar een normale cyclus en nu zijn we dus weer bij af. Wie kan mijn onzekerheid een beetje wegnemen

2. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,973
    2
    38
    oosten van het land
    Ja hier ook gehad.....
    Cyclus helemaal van slag na mislukte poging...
    Hij was drie keer zo lang.
    Uiteindelijk werd het wel weer normaal en was opwekken niet nodig.
    Met opwekken krijg je tabletjes die een onttrekkingsbloeding geeft.

En een week na de tp al mislukt? Das wel vlot zeg.
    Had je wel ondersteuning van utro?
    Anders zou je kunnen vragen of de dosis opgehoogd mag worden...
    Weet niet of je 2x2 gebruikte of 3x2.
    Ook zou je nog ondersteuning van pregnyl kunnen vragen na de tp..

Heel veel succes

3. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    Mijn cyclus was na de mislukte poging eigenlijk direct weer helemaal normaal. Ik merk wel dat ik m'n ei niet meer kan vinden aan de hand van vruchtbare afscheiding. Voor ivf ALTIJD vruchtbare afscheiding nu al 2 cyclussen helemaal niks :cool::(

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    mijn cyclus is sinds de medische molen van slag en na mn eerste ivf poging helemaal! had toen een cyclus van 58dagen. kreeg toen pilletjes en vlak erna kwam mn ongi! is helemaal niet vreemd hor meid! komt doordat je lichaam wordt ontregeld!
    wel vervelend dat je tp niet is gelukt! ik werd trouwens 10dagen na de tp ongesteld, das 14dagen na de punctie (eisprong) dus je bent iets vroeg maar ze zeggen dat je bij ivf gemiddeld tussen de 8e en 14e dag ongi wordt! dus ook dat is niet gek hor!!!
    gebruik je ook utrogestan?!?!
    ik had t bij mn verse terugplaatsing ook maar toen 2x per dag 3 stuks en werd toen ongi daarna alle keren 3x per dag 3 en werd pas ongi na het stoppen ermee. deze ivf poging (weer verse poging) 2x2 ...weet niet waarom... :-s
    nou iig heeeel veel succes en maak je niet te druk!
    wel zou ik voor jezelf vragen als je over 1a2 wk niet ongi bent om opwek kuur. ;)

5. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

Jan 4, 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    oke het is dus normaal. ik was een week na de tp ongesteld geworden. ja ik had ook utro gehad, 2x2. ja ik kan idd eens vragen of het opgehoogd kan worden. ik grbruikte nog de utro en het kwam daar doorheen. ik moest nog 6 dagen maar ziekenhuis vertelde dat het geen nut meer had om in te brengen dus ben er toen mee gestopt. maar ik ben blij dat er meer van jullie het hebben. ik maakte me al zorgen. had de 1ste ronde met ivf een cyclus van 25 dagen. dus veel te vroeg en nu inmiddels op cd 50

6. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

Jan 4, 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    #6 natjuh026, Nov 28, 2011
    Last edited: Nov 28, 2011
    denk echt dat ie goed van slag is. nog steeds niets te bekennen hier. ik twijfel of ik toch niet nogmaals het ziekenhuis moet bellen

Share This Page