IVF-Dagboek van Daffie

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by daffie76, Nov 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hoi allemaal,

Toch maar mijn eigen topic geopend, zodat ik hier lekker van me af kan schrijven.

Van de week naar een informatie-avond geweest over de IVF, maar eigenlijk niets nieuws vernomen. Nu is het wachten op de brief waarin staat wanneer we mogen beginnen!
    We staan op de wachtlijst voor IVF vanaf 24 Augustus en die is 3 maanden, dus eigenlijk verwachtte ik dat we deze maand konden gaan beginnen. Nu zeiden ze echter tijdens de info-avond dat de brieven pas halverwege November verstuurd zouden worden en dat de kans klein is dat we dan nog op tijd kunnen beginnen ivm het lab dat dicht gaat tussen kerst en nieuwjaar.... Ga echter maandag de planning maar eens bellen, want ik zou met mijn cyclus precies mooi uitkomen en lang en breed klaar kunnen zijn voor de kerst...zou ik in de wachtweken zitten! ;) :)

Maar goed, we wachten weer af....ben ik erg slecht in en frustreert enorm :( :( :(

Daffie

2. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Hey Daf,

Eindelijk je eigen topic. Kan ik je tenminste goed volgen.

Inderdaad even bellen. Bij welk ziekenhuis ben je onder behandeling. Alvast heel erg veel succes toegwenst.

Groetjes,
    Elvira

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hoi Elvira,

Jij bent nog laat wakker hahaha....
    Wij zijn in het UMC Utrecht onder behandeling.

Slaap lekker

xxx Daffie

4. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Jij ook weltrusten.
    En inderdaad altijd laat wakker, ben een echt nachtbrakertje. Maar wel altijd weer vroeg op, dus eens in de zoveel tijd slaap ik een klein beetje bij.

UMC is een goed ziekenhuis heb ik vaak gehoord.

5. mobius

mobius Fanatiek lid

Apr 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Geel, België
    Potverdorie Daffie
    Dit kon ik nu toch niet laten... Ik MOEST je hier toch even alle succes van de wereld komen wensen! :D :D
    Leuk dat je je eigen topic hebt nu, kan ik je veeeel gemakkelijker volgen :thumup: (moet toch nog effe afkicken van het forum ;) :) )
    En nou en of dat ik ga duimen voor dat prachtige Kerstkindje van jou \:D/

ps; heb je pb'tje gehad. Thanx meid. Ga je zo even antwoorden ;)

6. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Thanx Eva.....

ben benieuwd hoe lang je het volhoudt niet op het forum te komen..., maar hoop met heel mijn hart, dat voor jou en je mannetje alles goed komt!

Knuffel Daffie

7. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Hee Daffie, fijn zo'n eigen topic! Inderdaad ben je nu makkelijker te volgen. Hopelijk gaat de tijd een beetje snel tot aan de brief!

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Dat hoop ik ook Esther!

9. Niet meer actief

hoi meid
    ik wil je ook alvast heel veel succes wensen
    en hopelijk lukt het dit jaar nog met een behandeling
    mijn duimpjes draaien mee voor je
    groetjesss caruli ;)

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Caruli, thanx...natuurlijk hoop ik hetzelfde voor jullie na al die ellende die jullie hebben moeten meemaken! :(

Daffie

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Vanmorgen dus de plannning gebeld van de IVF-poli, maar ze kunnen me dus nog niet zeggen of we deze maand aan de beurt zijn. Dit wordt halverwege de maand door de arts aangegeven, want dan is duidelijk hoeveel paren ze deze maand kunnen oproepen. De ene maand zijn dat 20 paren en de andere maand zijn dat 50 paren :( :( :( :(
    Helaas ben ik dus nog geen steek verder nu en zal ik geduldig af moeten wachten of er een brief komt halverwege de maand :(

Mijn sterke kant is zeker geen wachten, dus dat wordt nagels bijten komende weken :)

Daffie

12. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    Balen zeg, zo lang wachten! Ik begin alvast met duimen draaien voor je hoor!

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Maar weer eens even wat tikken hier...

De tweede helft van November komt eraan en ik zit dus heel hard te duimen voor mezelf dat de brief om te mogen beginnen met de IVF deze week in de bus ligt...

En anders kan ik een vakantie gaan boeken ;)
    We zijn namelijk in December 1,5 week vrij en dat zou heel goed uitgekomen zijn met een evt, behandeling, maar ja.... we hebben er echt niets over te zeggen :(

Greets Daffie

14. mobius

mobius Fanatiek lid

Apr 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Geel, België
    He meid
    Ik duim ontzettend hard met je mee dat je toch die brief met goed nieuws krijgt deze week :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup:

Een vakantie is anders ook heel erg leuk maar toch gun ik je die poging liever :D

15. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Assen
    Ik gun je ook liever een poging, en ik hoop nog steeds dat je brief niet lang meer op zich laat wachten!

16. Flam

Flam Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,487
    0
    0
    Daffie, ik hoop dat je snel nieuws krijgt.
    Ben heel nieuwsgierig wanner je kan beginnen :) ;)
    Groetjes Scat ;) ;)

17. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

:evil: :evil: :evil: :x :x :x Nog steeds geen brief.....
    Denk dat het December of Januari gaat worden....balen hoor

18. mobius

mobius Fanatiek lid

Apr 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Geel, België
    He...verdorie! :evil:
    Maar nog niet wanhopen. Brief kan volgende week ook nog ineens opduiken
    Ik hoop het zo [-o< [-o< [-o< [-o<

Anders vanmiddag nog eens bellen...kwestie van de druk er een beetje op te houden :D
    Ze worden vast gek als je ze een beetje blijft 'lastigvallen', en dan gaan ze vanzelf die brief opsturen om van het 'gezaag' af te zijn :D :D

19. Flam

Flam Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,487
    0
    0
    He grrrrr, waarom moet alles toch zolang duren :)
    Het kan nog, mischien volgende week :(: :(:
    Ik vind het zelf altijd heel moeilijk om nog eens te
    gaan bellen en dan maar weer te gaan vragen.
    Maar als de nood hoog is, is zeuren soms de enige methode
    om aandacht te krijgen en hoe vaker ze dezelfde horen...
    tja..wie zal het zeggen..misschien worden ze dan wakker :confused: :confused:
    Groetjes Scat ;) ;)

20. wolly

wolly Niet meer actief

Ik hoop zo voor je dat de brief heel snel bij jullie door de brievenbus valt, en dat je snel kan beginnen met de ivf, van al het wachten word je ook zo moedeloos van!

Heel veel succes nog.

Liefs wolly :)

Share This Page