Samenlevingstest negatief, over 2 dagen wel positief?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Eliz30, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ps; het geeft mij ook weer hoop! Donderdag samenlevingstest niet super goed maar ook niet slecht... hopelijk een dag later helemaal goed ;)

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik vond de rust door de wachtlijst voor even goed, maar ben er inmiddels wel klaar mee. Al heb ik t liever helemaal niet nodig.
    Op de HSG was 1 eileider te zien (dat was een hele grote domper), bij de laparoscopie hadden ze geen afwijkingen gezien. Alles goed dus :) Hele opluchting.

Fijn dat je 3e samenlevingstest goed was :)
    En toch bijzonder dat je ei dan zoveel later na je positieve ovutest komt. Nou er is weer hoop, succes!

3. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    he eliz,

Wat vreemd dat je ovulatietesten dus positief worden, daarna netjes weer negatief en dat je ei dan nog steeds lekker zit. Zelfs als je denkt dat je je eisprong gevoeld hebt.
    Dit is precies waar ik ook mee zit... mijn zkh doet de iui alleen op basis van positieve ovutest, geen metingen. Zelf gebruik ik al ruim 2 jaar ovutesten en hebben we altijd keurig daar omheen geklust. Maar zeg nou zelf, 2 dagen na je positieve test ben je er wel ff klaar mee. Als die tijd dus niet raak, terwijl er geen redenen te vinden zijn. Eisprong zelf/groei van folikels is nooit gedaan. Ik heb daar dus wel vraagtekens bij ondertussen.
    Ik wil nu ook graag dat er metingen gedaan worden en ben blij te lezen dat het dus echt kan dat je ei nog moet springen! Hopenlijk wil het zkh er ook aan meewerken. Heb nu net de inseminatie van iui3 gehad, dus weer twee weken afwachten. Als het niet gelukt is ga ik toch een afspraak maken en dit eens voorleggen.

4. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

@Stopcontact: ja wonderlijk he? Hopelijk idd bij jou een dag later ook alles goed en dat die visjes maar goed de weg hebben kunnen vinden.

@Bouwjaar1979: ah ok, niet goed gelezen. Ik snap dat het ook wel fijn is om even tot rust te komen maar op een gegeven moment wil je gewoon door.
    Ik heb in het begin wel eens ovu-testen gebruikt maar niet zo lang. Die cyclus is zo regelmatig en ik meende mijn eisprong altijd te voelen. Nou ik weet niet wat ik voel, maar niet mijn eisprong haha :D
    Nu nog een klein jaar samen knutselen in de hoop dat het toch nog op die manier mag lukken. Wie weet zitten we er al jaren steeds 2 of 3 dagen naast..

@Betties: nee ik was er zo zeker van.. Ik heb wel eens vaker gehoord dat het echt wel 48 uur kan duren voor je eisprong komt. Maar goed, nu weten we het zeker en kunnen we er in het vervolg wat meer rekening mee houden.
    Kun je het in een gesprek niet aangeven? Dat je dit toch wel graag eens uitgezocht wil zien?

Deel Deze Pagina