He meiden, Wij gaan deze ronde voor het eerst het IUI traject in en vanaf donderdag moet ik Gonal-f gaan spuiten. Zijn er meer meiden die hier ervaring mee hebben en waren er veel bijwerkingen? Meestal lees ik namelijk over Pregnyl oid maar niet over Gonal. ( Heb geen idee wat het verschil is.) Ik hoor graag wat van jullie! Liefs Lovie.
Gonal is om de eigroei te stimuleren en pregnyl wordt gebruikt om een eisprong te krijgen. Heel veel succes!
Ik heb gonal-f gebruikt. Heb doses gebruikt van 37.5 eh (laagste dosis) tot 300 eh (bijna de hoogste dosis) en alleen bij de hele hoge dosis kreeg ik als bijwerking dat ik wat vocht ging vasthouden en een pafferig gezicht kreeg. Verder nergens last van gehad! Heel veel succes ermee!
Hoi Lovie Ik vond GonalF makkelijk in gebruik. Had wel gedurende de hele prikperiode (75 eenheden) lichte buikpijn. Niet heftig hoor, beetje zeurend. Dat was alles. Succes!
Ik had ook geen bijwerkingen van Gonal-f. Hoogste dosering die ik gespoten heb was 2225 (of 250?) IE. Laagste dosering was 37,5. Nergens last van en ook het prikken is een fluitje van een cent!
Ik heb ook gonal gebruikt van de laagste dosering tot de hoogste pas bij de hoogste werd ik wat vermoeider als anders. Verder geen last van bijwerkingen gehad. Voor deze iui heb ik 37,5 ie moeten spuiten maar heb nergens last van gehad.
He meiden, Bedankt voor de reacties! En wat fijn om te horen dat er geen vervelende bijwerkingen zijn! Ik ga beginnen met de laagste dosering dus dat zal vast wel meevallen, maar ben na 6 mnd Clomid al wel wat aangekomen helaas. We zullen zien! Groetjes Lovie.
hoi, ik gebruik gonal f en heb daar veel last van. spuit 150 en ben enorm moe, hoofdpijn en misselijk. schijnt erbij te horen, net als het vasthouden van vocht. suc6 meis hoop dat het bij jou meevalt x
hoi ook ik gebruik gonal-f en heb er totaal geen last van alleen het vast houden van vocht komt me bekend voor. Heel veel succes met het zwanger worden hopelijk komt je wens snel uit
Ik gebruik ook Gonal-F. Ik ben begonnen met 75E, toen naar 112,5E en nu naar 150E. Tot nu toe geen bijwerkingen, al heb ik wel het gevoel dat ik de hele tijd trek heb en dus meer eet en dus ietjes ben aangekomen. Maar verder geen last. Heeft Gonal-F bij jullie allemaal goed werk gedaan? Ik gebruik het nu 14 dagen, maar mn bms is nog dun (2mm) en mn eitjes willen ook niet echt groeien. Hebben jullie hier ervaring mee? En wat hebben jullie toen gedaan?