Ik weet het niet meer

Discussion in 'Zwanger worden' started by paars, Nov 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. paars

paars Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,117
    18
    38
    deze week een negatieve test gehad..
    Ik weet echt niet wanneer ik kan testen en wanneer ik ongesteld zou moeten worden.. zo´n onregelmatige cyclus heb ik geen pijl op te trekken..
    We zijn flink aan het klussen geweest:D
    zo´n 2 weken geleden was ik steeds met vlagen misselijk en voelde me anders dan anders. ook erg pijnlijke borsten gehad.
    De misselijkheid en de pijnlijke borsten is weer over maar ik ben ontzettend emo.. ik had ongeveer gedacht deze week ongesteld te worden.. Gister flinke buikpijn en gemene steekjes gehad.. vandaag nog een beetje maar niets wat lijkt op een ongesteldheid.
    Wel ontzettend veel afscheiding het is wat waterig doorzichtig en soms wit.. ook sinds deze week ontzettend veel last van brandend maagzuur:( niet fijn
    maar wat moet ik hier nu van denken??
    iemand hier de dezelfde klachten heeft? en misschien toch zwanger was of juist niet?

Het is gewoon zoo vervelend als je niet een bepaalde richtlijn hebt ik moet maar een beetje afwachten zo

Alvast bedankt

2. lisje20

lisje20 Actief lid

Mar 28, 2008
    121
    0
    0
    almere
    heey

ik had geen onregelmatige cyclus maar die klachten wel elke maand hoe langer bezig hoe erger het werd helaas en de meeste klachten die je noemt kunnen van een eventuele zwangerschap zijn maar zijn ook klachten die horen bij een menstruatie die op gang komt dus erg lastig

mijn vraag is heb je wel ongeveer bij gehouden hoelang je cyclus was elke maand??

en misschien is het voor jou handig om ovuluatie testen te gaan gebruiken om er achter te komen wanneer je ongeveer je eisprong hebt;)

groetjes melissa

3. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    @Paars
    Een nega test zegt niks ik had 14 maand geleden 2 x nega getest maar wel zwanger!
    Succes

4. misa

misa Niet meer actief

Hè lastig zeg... Tja, het kan goed beiden zijn: menstruatie die op gang komt of zwanger zijn. Het is niet leuk, je lichaam kan je ook erg voor de gek houden..! Misschien over een paar dagen nog een keer testen..?
    Sterkte!

Liefs

Share This Page