deze week een negatieve test gehad.. Ik weet echt niet wanneer ik kan testen en wanneer ik ongesteld zou moeten worden.. zo´n onregelmatige cyclus heb ik geen pijl op te trekken.. We zijn flink aan het klussen geweest zo´n 2 weken geleden was ik steeds met vlagen misselijk en voelde me anders dan anders. ook erg pijnlijke borsten gehad. De misselijkheid en de pijnlijke borsten is weer over maar ik ben ontzettend emo.. ik had ongeveer gedacht deze week ongesteld te worden.. Gister flinke buikpijn en gemene steekjes gehad.. vandaag nog een beetje maar niets wat lijkt op een ongesteldheid. Wel ontzettend veel afscheiding het is wat waterig doorzichtig en soms wit.. ook sinds deze week ontzettend veel last van brandend maagzuur niet fijn maar wat moet ik hier nu van denken?? iemand hier de dezelfde klachten heeft? en misschien toch zwanger was of juist niet? Het is gewoon zoo vervelend als je niet een bepaalde richtlijn hebt ik moet maar een beetje afwachten zo Alvast bedankt
heey ik had geen onregelmatige cyclus maar die klachten wel elke maand hoe langer bezig hoe erger het werd helaas en de meeste klachten die je noemt kunnen van een eventuele zwangerschap zijn maar zijn ook klachten die horen bij een menstruatie die op gang komt dus erg lastig mijn vraag is heb je wel ongeveer bij gehouden hoelang je cyclus was elke maand?? en misschien is het voor jou handig om ovuluatie testen te gaan gebruiken om er achter te komen wanneer je ongeveer je eisprong hebt groetjes melissa
Hè lastig zeg... Tja, het kan goed beiden zijn: menstruatie die op gang komt of zwanger zijn. Het is niet leuk, je lichaam kan je ook erg voor de gek houden..! Misschien over een paar dagen nog een keer testen..? Sterkte! Liefs