Hallo meiden, sommigen kennen mijn verhaal al, heb op het ziekenhuis gelegen met hevige overstimulatie en ben nu weer zo'n 3 weken thuis. Gelukkig na mijn ongi is de hele overstimulatie nu helemaal weg. Maar ben ik dus weer erg verkouden, ik slijm op mijn longen vastzitten( was vroeger astmapatiƫnt)En ik heb lucht op plaatsen in mijn lichaam zitten en dat doet dus echt PIJN. Soms net of iemand met een mes in me steekt, tja en er is niks aan te doen. Toen ik wat ging halen voor mijn longen en ik de apotheker vroeg of dit wel vaker voorkwam. Zei hij ja na een overstimulatie kun je vanalles krijgen. Nou ik heb er nu echt genoeg van:x. Ik moet woensdag weer beginnen met werken en hoop toch dat het zover weg is dan. Ik heb geen zin meer in het geklaag dit doet pijn dat doet pijn, zo ben ik nu eenmaal niet , dus erger me als het me ergens inschiet dat ik dan au zeg. Maar nu vroeg ik me af hebben jullie ook van zo'n rare dingen last gehad na jullie overstimulatie? groetjes Elif
Ik kan me best voorstellen dat je nu verzwakt bent. Je lichaam heeft heel hard moeten werken en is daardoor verzwakt. Je immuunsysteem is aangetast en dat duurt wel even voordat dat weer op orde is. Wat je zelf kan doen om je herstel te bevorderen is bijvoorbeeld actimel drinken elke dag en multivitamines slikken. Je lichaam heeft heel wat te verduren gekregen meis, geef het de tijd om weer goed te herstellen. Je bent verzwakt, maar je bent niet zwak!
Ondanks dat mijn overstimulatie ook een serieuze was, heb ik niet het zo ernstig gehad als dat jij hebt had, heb ik ook wel een hele poos lastig gehad en gehouden... Sterkte meid!! *knuffel*
Ik heb na mijn overstimulatie 8 dagen in het ziekenhuis gelegen. Dat was in oktober. Heb er daarna nog een aantal inwendige bloedingen overheen gekregen en voelde me ook erg zwak. Ik kon erg weinig meer. Ben in december op therapeutische basis aan het werk gegaan. Uiteindelijk was ik pas in februari weer volledig aan het werk. Groetjes Miepje
Oh miepje ben ik "blij"om te horen dat ik niet de enige ben dan. JIJ hebt ook genoeg te verduren gehad. Oei die bloedingen dat is niet goed ik heb nu gewoon last van mijn rechterlong , nog niet eens mijn linker erg vreemd, en gas in mijn lichaam,mijn man weer lief me gemasseerd nou toen ik dus opstond was dus alle lucht in mijn rug onder mijn rechterrib erg vreemd ,komt goed Ben iig "blij"dat ik niet de enige ben. Ik moet woensdag weer gaan werken, heeft hij me weer 8 uren opgezet in 1 keer nou ik kijk wel hoe het gaat en anders mooi weer naar huis. Gisteren heb ik ook een paar mensen de haren gedaan en ik was 's avonds kapotmoe. Dus we zullen zien hoe het loopt
Ik heb bij mijn overstimulatie 2 weken in het zh gelegen, bleek ook zwanger te zijn, meis toen ik thuis kwam kon ik echt niks, na een week kon ik 1 pak melk halen met iemand samen in de winkel en zag ik al weer groen en geel, het heeft echt wel een tijd geduurd. Sterkte!
Dank je wel ladyzorra. Wat erg om te horen dat je ook zo'n last had. Vandaag de eerste werkdag, gelukkig was de nieuwe assistent manager er , en ik kwam helemaal buiten adem op het werk. Hij had zoiets we kijken het aan! Nou als ik rustig zat dan ging het, maar een beetje om iets druk maken en ik kreeg weer geen adem. Mijn manager kwam ff een kijkje nemen, en zei oooh weer helemaal beter. Uhm nee hoor, maar die vent kan het niks schelen. Ladyzorra trouwens was fantastisch dat je nu 18 weken zwanger bent , maar je hebt er een zware tol voor moeten betalen. Geniet er heerlijk van! xxx
Na mijn laatste behandeling een flinke overstimulatie gehad. Ben zo'n beetje 3 wk uit de roulatie geweest...echt als een dweil. Ik zat 0.1 puntje (in bloedwaarde) van opname af. Het heeft behoorlijk lang geduurd voor ik me echt weer heel goed voelde. Neem dus je tijd! Ik had wel 1 voordeel...zie banner
ja wat goed . Nee hier was het helaas niet eens zover gekomen. Daarom schrokken ze allemaal zo dat het zelfs zo erg was voor een tp! IK ben echt kapot moe. Volgende week heeft hij me al 23 uren opgezet over 4 dagen. Poeh dat vind ik toch wel erg vermoeiend in 1 keer , of het licht aan mij.
De tp hing hier ook aan een zijde draadje hoor. Moest ook 2 dagen later bellen om te horen hoe het ging. Vanaf toen ging het dus bergafwaarts. Kan het me achteraf voorstellen dat ze "spijt" hadden van de tp. Mijn eierstokken waren enorm en ik had een super plens vocht in mijn buik (leek echt wel 4-5 mnd zwanger). Ik hoopte dat de klachten niet af zouden nemen..hoe gek het ook klinkt. Dan was de kans op zwangerschap wel erg groot. Toch heb ik, eenmaal goed ziek, wel eens gedacht: was het maar niet op een zwangerschap uitgelopen...wat kan een mens zich beroerd voelen zeg. Maargoed, overleefd...gezond...en rond nu. Bij Ruben had ik ook overstimulatie, maar deze was veel milder dan van dit kuikentje.
Dank je wel!! Maar luister naar je lichaam Ik mocht van de dokter heel lang niet veel, niet te ver lopen, niet teveel werken, max 4 uurtjes p/d en dan om de dag, dus 3 dagen p/w. niet tillen enz. Dus laat je niet gek maken en als het niet gaat stoppen!!! sterkte
wek! ik zie nu dit topic en schrik wel een beetje. @elif, ik hoop dat je langzaam maar zeker zult opkrabbelen! ik zit nu zelf midden in mijn overstimulatie, maar ik had niet verwacht dat ik zou verzwakken oid? ook ik mag niet tillen, moet rusten, enz, maar ik vraag me ook af wanneer je teveel doet. lopen gaat nogal moeilijk, ik denk dat we maar gewoon naar ons lijf moeten luisteren?? poeh..
ja klingel gewoon luisteren, maar bij mij was tijdens de overstimulatie gewoon zo dat ik gewoon niks meer kon. Zelfs niet alleen naar de wc. Kreeg ook absolute bedrust en mocht alleen naar het toilet gaan verder niet. Meis ik hoop dat je er snel van opgeknapt bent.
thanx meis jij hebt het helaas wel erger gehad dan ik, ik kan nog wel wat rondwaggelen. maar ik maak me wel bezorgd om die 10 eitjes, zijn die gesprongen (temp is omhoog) of wat? ik ga toch nog maar een echo laten maken volgende week. was jouw cyclus trouwens weer normaal daarna? werd je gewoon op tijd ongesteld? liefs
Ja meid ik hoop voor je idd dat die eitjes RUSTIG zijn gesprongen, Ik ben gelukkig precies 14 dagen na de punctie ongi geworden en toen waren mijn overstimulatieklachten weg. Dat wil zeggen de pijn en ook de overige follikels. Ik hoop deze keer ook weer netjes op tijd ongi te worden. Meis ik duim heel erg voor je!!
thanx lieve elif! aan mijn temp te zien zijn ze (vrijdag) al gesprongen, maar ik wil toch even een extra echo komende week. hoe is t met jou dan nu? ben je weer een beetje aan t opkrabbelen?
ja hoor dank je wel meid,alleen die kou en dat slijm op mijn longen tja. Het gaat langzaam weg maar zo merk je dat je snel wat oploopt helaas. Hoe voel jij je nu? xxxx
voorzichtig aan hoor, zeker met je longen, in combi met de kou en de (mexi) griep.. ik voel me voor t eerst wat beter ipv slechter. waggel minder.. ik hoop maar dat t ergste geweest is, hoewel het zo erg nou ook weer niet was in mijn geval (ga ik meteen weer twijfelen of ik niet gewoon om een TP had moeten miauwen )
hey lieve klingel, ik snap wat je bedoelt met had ik nu toch maar, maar misschien had je dan nu zo gezeten zoals ik zat dus is het misschien maar goed geweest. Alhoewel je dit nu zeker niet wil horen. Alhoewel het me in het begin niks maar ook niks kon schelen dat ik geen tp kreeg als die afschuwelijke pijn maar weg ging. Had ik erna wel zoiets, vooral de geplande testdatum van mmm. En jette is erg streng met cryo's dus toen er maar 3 van de 9 waren ingevroren was dat ook wel ff een slag in het gezicht. Ik probeer me ook voor te houden dat het niet direct zal lukken met de cryo's beetje zelfbescherming. Maar denk idd dat je altijd zoiets hebt , hadden ze toch maar. Hier zijn we ondertussen lekker een vakantie aan het uitzoeken waar we echt aan toe zijn. Dit jaar word het niet de combi familiebezoek/ vakantie. maar echt vakantie! 1 dagje waarschijnlijk naar mijn schoonfamilie wat ik ook erg leuk vind hoor. Maar ff heeeeeeeeerlijk relaxen mmmm kijk ik echt naar uit!
heeeeee wat lekker, even op welverdiende vakantie! waarheen? trouwens je hebt helemaal gelijk, het is veel beter en verstandiger te wachten met TP totdat je weer TIPTOP bent. maar ja, gevoel en verstand.. die knokken in de mmmm he.. gooien ze zoveel cryoos weg in jette? schrik!!!!!