Samenlevingstest, vraagje

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Saskia1984, Nov 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zyta

Zyta Actief lid

Sep 16, 2008
    175
    0
    16
    Ja Saskia, ze kunnen wel zeggen dat zijn zaad nu kei goed is....maar de eerste keer was het echt slecht. Dus ik twijfel een beetje.
    Maar al met al zitten we gewoon in het zelfde schuitje:
    - de kans is enorm klein
    - eerst ff zelf proberen
    - daarna eventueel alsnog IUI (wij hebben ook gezegd een half jaar, dus nog 4 te gaan)

Maar we blijven eerst hopen op een ECHT wonder ;)
    Succes....en sterkte!

2. Zyta

Zyta Actief lid

Sep 16, 2008
    175
    0
    16
    Ster, mensen hebben mij ook wel eens gezegd: wie zegt dat al het zaad daar voorin blijft hangen? Ja de langzame en dode wel, maar de sterke en snelle zijn allang doorgezwommen haha ;)

Succes

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Zyta, onze situatie is inderdaad bijna hetzelfde. Het zou toch mooi zijn als het ons op deze manier lukt toch :)
    Hoop doet leven.
    Jij ook succes

4. Zyta

Zyta Actief lid

Sep 16, 2008
    175
    0
    16
    Dat zou echt HEEL erg mooi zijn!!
    En precies hoop doet leven :)
    En we hebben altijd nog back-up (ziekenhuis) haha.

Dank je!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Na de zaaduitslagen gingen wij er meteen vanuit dat het zeker het ziekenhuis zou worden, maar onze gyn dacht daar anders over. En na de samenlevingstest is gewoon gebleken dat het kan. Het was namelijk een goede en mega-snelle zaadcel die ze gevonden hebben (dus geen langzame die achter is gebleven). De kans is klein, maar hij is er. En dat vind ik een fijn gevoel.
    En inderdaad, ziekenhuis is de back up!

6. Zyta

Zyta Actief lid

Sep 16, 2008
    175
    0
    16
    Nou dan duimen we voor de natuurlijke manier....aangezien je een kans hebt, en dat is zeker fijn :)
    Het ziekenhuis kan altijd nog!

7. ster79

ster79 Actief lid

Oct 13, 2008
    398
    0
    0
  8. Zyta

Zyta Actief lid

Sep 16, 2008
    175
    0
    16
    Hey Ster!

Goede tip! Ik wist het wel!! Haha, ik riep dat al meteen nadat we hoorden dat hij bij ons negatief was..... Ik heb weer een beetje meer hoop gekregen, dank je :D

9. ster79

ster79 Actief lid

Oct 13, 2008
    398
    0
    0
    Ja ik was ook erg blij met het artikel! Die slimmerikken zitten natuurlijk al lang en breed in de eileiders. Dat getreuzel op niks af, nergens goed voor. We blijven gewoon vol vertrouwen!

*

10. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

Dec 7, 2008
    2,303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Ik zou nu bijna uitgerekend zijn, 23 December.

Dus je ziet dat een negatieve samenlevingstest niets wil zeggen. Ik veel zh doen ze het daarom ook niet meer.
    Succes in ieder geval,

liefs Wen

11. ster79

ster79 Actief lid

Oct 13, 2008
    398
    0
    0
    oeh Wennes, moeilijke tijd voor je dan waarschijnlijk... Sterkte ♥

Dat wist ik niet, dat ze die test niet meer doen in sommige ziekenhuizen. Nog meer steun dat het niet erg is als het negatief is. Dankje.

kus *

Share This Page