wat was jullie hoogste aantal zaadjes met iui?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Zara75, Oct 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,033
    6,135
    113
    Happyland
    Ik ben er zo nieuwsgierig naar, want ik heb vandaag een inseminatie gehad.De 1e keer waren het er 5milj., 2e keer 10milj en vandaag waren het er 60miljoen.M'n bek viel open en ben zo blij!
    Wat hadden jullie, ben benieuwd naar wat een goed gemiddelde is..

2. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nou, wij hebben er maximaal 1,2 mlj gehad. De twee andere keren was het 460.000 en 740.000. Nee... geen getallen om over naar huis te schrijven.

Maar die 60 mlj zijn een geweldig goeie score meid! Ik hoop dat er één hele stoere tussen zit voor jullie!

Groetjes,
    Josien

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Gisteren hebben wij onze eerste IUI gehad en er zijn 12,5 miljoen zaadjes ingebracht. Ze zei dat dat een prima score is maar ik heb geen idee over de 'normale' hoeveelheden. Ons vruchtbaarheidsprobleem ligt ook niet bij mijn man maar bij mij dus dit zou normaal moeten zijn, zou je denken ;).

4. We hebben pas de eerste IUI behandeling ondergaan (vrijdag 17e testen) en bij ons waren het er 55 miljoen! Prima score dus!

5. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Zara, wat goed!
    Volgens mij is dat voor IUI een uitzonderlijk hoge score!
    Ik hoop echt voor je dat het raak is deze ronde.

Liefs Vanilia

6. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    wij hadden eerste test 79,8 miljoen
    1e iui 49,4 miljoen en 2e iui 26,4
    Maar goed er hoeft er maar 1 het werk te doen
    Toch lees ik vaak met de slechtste score poging geslaagd
    maar 60 milj is super

7. jama

jama Lid

Apr 17, 2008
    30
    0
    0
    Probeert niet altijd te focussen op het aantal.
    Onze 1e poging iui hadden we 2 miljoen, bij de 2e poging 5 miljoen en deze was raak.

Groetjes
    Jama

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Het hoogste was 16,2 miljoen en die was raak.

9. Merel81

Merel81 Bekend lid

Mar 27, 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Wij hadden onze 1e en enige IUI 80.000 zaadjes. Dussse... GOEDE SCORE, ;)

10. Vlinderkind

Die scores: hebben jullie het dan over de 'opgewerkte' aantallen of de totalen voordat er is opgewerkt?

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,204
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Hoogste score was 81 miljoen en toen was het raak. Maar 60 miljoen is ontzettend veel en meer dan genoeg :) succes.

anouk: Bij ons was die 81 miljoen na bewerking.

gr vruchtje

12. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    20 miljoen was het meeste geloof ik, ik weet het niet meer. maar we hebben nooit zoveel gehad zoals hier bij sommige staat. ach er hoeft er maar 1tje te zijn he?

13. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

Sep 8, 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Ons hoogste aantal was 2,3 miljoen, de rest zat allemaal ver onder de miljoen :cry:

Maar die uitslagen van jou zien er prima uit, ik ga heel hard voor je duimen dat je straks een mooie positieve test vast hebt.

Liefs C.G.

14. Merel81

Merel81 Bekend lid

Mar 27, 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Dat was een opgewerkte score.
    Je moet dus gewoon positief blijven denken, want jullie score is in mijn ogen goed! Succes!

15. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,033
    6,135
    113
    Happyland
    Dat positief denken doe ik wel hoor.Is alleen zo moeijlijk om dat 2 weken lang vol te houden.
    Doordat ik al lang bezig ben ben ik geen onbeschreven blad meer en dat maakt het zo moeilijk om altijd maar positief te blijven denken.
    maar ik doe m'n best hoor!

16. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Wij zijn er net achter gekomen dat er verschillende metingen zijn van hoeveelheden bewegende zaadjes: wij zijn overgestapt naar een ander ziekenhuis en in het oude ziekenhuis gaven ze als getal van de hoeveelheid zaadjes het aantal goed bewegende zaadjes na opwerking, in dit nieuwe ziekenhuis nemen ze alle bewegende zaadjes na opwerking mee in het getal dat wij uiteindelijk krijgen! Ik was al zo verbaasd dat er mensen waren met 80 miljoen snel bewegende spermatozoiden, terwijl wij blij mochten zijn met rond de 3 a 4 miljoen :confused: ...maar nu begrijp ik het: die 80 miljoen dat zijn alle bewegende...maar dan is het natuurlijk nog heeeel veel! ;)

Groet,
    Koosje

17. Vlinderkind

Vandaag weer IUI gehad en de score was 46 miljoen (hetgeen dat ze ingebracht hebben dus). Erg mooi!

18. Niet meer actief

Anouk, wat en mooie score! Heel veel succes!

Wij hebben afgelopen maandag onze 1e IUI gehad en we weten al dat hubbie's zwemmers geen toppertjes, maar nu begin ik me toch wel zorgen te maken. We hadden 20 miljoen voor bewerking en 4 miljoen opgewerkt is ingebracht bij de inseminatie...4 miljoen lijkt nu ineens zo weinig... :(

19. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Heb ik ook wel eens gehad, dat ik dacht dat 4 miljoen erg weinig was. Het gemiddelde ligt op 5 miljoen goed bewegende zwemmers, dus daar zitten jullie mooi dichtbij. Ik ken btw 'veel stellen die met deze aantallen prima zwanger zijn geworden...no worries! Ik geloof er trouwens in dat je zwanger wordt precies op het goede moment of dat nu met 1 miljoen is of met 20 miljoen zwemmertjes ;)

Succes meid!

Koosje

20. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hoi Zara,

Goede score zeg.....echt fijn voor jullie!
    Onze hoogste score was 20 mlj. Waarschijnlijk volgende week vrijdag 3e IUI. Succes meid en hopelijk ben je deze ronde zwanger!

gr Maaike

Share This Page