2e gesprek fertiliteitsarts

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door RuBaKiWe, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RuBaKiWe

RuBaKiWe Lid

29 jul 2006
    68
    0
    0
    Vandaag hebben we ons 2e gesprek gehad in het ziekenhuis. We kregen de uitslag van het 2e zaadonderzoek en de bloedonderzoeken bij mij.
    Bij mij was alles goed, 1 probleem minder.
    Bij manlief was het 2e zaadonderzoek iets beter, maar nog niet super.
    We hebben te horen gekregen dat we niet in aanmerking komen voor IUI en IVF, maar dat het icsi wordt.
    Half januari hebben we nog een 2e intakegesprek over isci en zal ik in februari gaan starten met hormonen. In maart is dan de bedoeling dat we de 1e poging gaan wagen.
    Het is erg spannend allemaal!
    En......wachten duurt zo lang!
    We blijven hopen dat het voor maart nog spontaan mag lukken.
    Iemand ervaring met icsi?

Groet rubakiwe

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje meid...toch een teleurstelling neem ik aan! Je hoopt het dan toch he, dat het een beetje beter is! Heel veel succes met de ICSI meid!
    Elmo

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    De IVF-ers en ICSI-ers lijken hier momenteel wel uit de lucht te vallen.
    Is toch een hele klap die je krijgt als je het hoort, vond ik iig...Ik hoop dat jullie met ICSI snel zwanger zijn! In maart al eerste behandeling is toch vrij snel, als duurt elke dag wachten te lang natuurlijk!
    Wij zullen op zijn vroegst denk ik in april kunnen beginnen....Ik ga voor je duimen!

4. RuBaKiWe

RuBaKiWe Lid

29 jul 2006
    68
    0
    0
    Het was inderdaad wel even slikken toen we hoorden dat we niet in aanmerking kwamen voor IUI. Maargoed, we hebben nu wat meer duidelijkheid, wat ook wel weer wat rust geeft.
    Alleen dat spuiten, daar zie ik wel een beetje tegen op, maargoed je moet er wat voor over hebben hè!
    Jullie meiden ook sterkte.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Meid,

Als je eenmaal begonnen bent...is er geen houden meer aan ;)
    Ook dat komt goed hoor, echt waar.

Elmo

6. RuBaKiWe

RuBaKiWe Lid

29 jul 2006
    68
    0
    0
    haha, ik wacht het wel af. Als ik aan een injectienaald denk, moet ik altijd weer terug denken aan die tijd toen ik 12 was en me in moest laten enten tegen de bof enzo. Als kind ben ik toen heel hard weg gerend...... later aan m'n arm weer terug gezet. Ik heb gegild! :)

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nu is het leuker...je mag het zelf doen ;)

8. RuBaKiWe

RuBaKiWe Lid

29 jul 2006
    68
    0
    0
    ja, die is goed.
    Nou manlief had al aangeboden om het te doen. Die lag bij voorbaat al in een deuk, aangezien ik zo'n schijterd ben. Ach, heb ik manlief ook weer aan het lachen gemaakt, toch!

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Daar zie ik ook mega tegenop hoor. IK en mezelf een spuit erin jagen....pfff nee dat gaat niet lukken vrees ik. Van mijn ventje hoef ik dat al helemaal niet te verwachten. Misschien van een vriendin en overbuurvrouw, die is verpleegkundige...Ik denk dat ik zelf terugterk als ik pijn voel :oops:

10. RuBaKiWe

RuBaKiWe Lid

29 jul 2006
    68
    0
    0
    nou gelukkig, ik ben niet de enige die er tegen op ziet.
    Toch wel prettig om zo met lotgenootjes te praten!

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Zeker ben je niet de enige! Ik vind het ook erg fijn om met lotgenootjes te kletsen hoor! Voel je je tenminste niet zo alleen met je "probleem"...
    Wordt een spannend jaar 2007!

12. RuBaKiWe

RuBaKiWe Lid

29 jul 2006
    68
    0
    0
    Ik zag dat je 11 december weer naar het ziekenhuis moet.
    Sterkte alvast! Het is toch altijd weer een spannend moment!

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dank je! Is de eerste afspraak in het ziekenhuis waar we dus waarschijnlijk IVF/ICSI krijgen. Ben idd wel erg benieuwd. Toch altijd weer spannend...

Deel Deze Pagina