jullie ook zo een last van provera? :(

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lillyenco, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden,

Ik slik morgen mijn laatste pil provera maar oee wat voel ik me raar.

Ik gebruik het nu voor de 4e keer maar heb dit nog nooit zo gehad!
    Voel me kriebelig, vanaf dag 2 van het slikken extreem moe en op t moment ontzettend raar/ hangerig... kan het niet anders omschrijven..

herkennen jullie dit?

liefs wen

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb vaak Primolut gehad, wat vergelijkbaar is met Provera. Ik herken je klachten niet, ik had er meestal niet zoveel last van. Maar het zijn wel typische bijwerkingen die je vaak ziet bij hormoonmedicatie. Nog even volhouden, hopelijk zakt het straks weer wat af als je ongi geworden bent.

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ja ik heb het al 5 x gebruikt, maar dit heb ik geen enkele keer gehad.. blegh... ik ben ook om 21 uur naar bed gegaan, maar ben alsnog om 6 uur moe opgestaan....

vandaag mijn laatste pil..

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik herken het!

Ben ontzettend moe/hangerig en depressief als ik Provera slik!
    Een wonder dat ik mezelf niet van het dak heb gestort destijds, de hele wereld kon me gestolen worden!

Laatste keer heb ik om Primolut gevraagd, omdat ik in die week op vakantie ging. Primolut heeft over het algemeen minder kans op bijwerkingen, maar is gevaarlijk voor een eventuele zwangerschap als die er toch blijkt te zitten.

Nu was ik zeker weten niet zwanger, dus aan de Primolut, want om een week depressief op vakantie te gaan zag ik niet zo zitten. Gek he :p

Niks aan te doen dan het uitzitten. Ik voelde me na de laatste pil weer mezelf :) Dus nog ff doorzetten, zet 'm op!

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hmm ohkee.. vandaag gaat het echt iets beter en zet de buikpijn in...maar ach.. heb ik ervoor over!

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik herken het ook van de primolut die ik een aantal keer heb moeten gebruiken... vergelijkbaar pilletje zeg maar :p

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik las het al... ik voel me wel al beter als gister!

8. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag mijn 2e pilletje geslikt. Ik ben heel erg benieuwd of ik ook last krijg van de bijwerkingen....

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Dames, ik ga vandaag beginnen met Provera.
    Kunnen jullie mij vertellen op welke dag de ongi door komt zetten?
    En hoeveel dagen jullie moeten slikken.

Dan weet ik wat meer.
    Alvast bedankt!

Knuffel Brabbel

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @brabbel, hoeveel dagen je moet slikken met de gyn je vertellen. Ik kreeg een kuur van 7 dagen maar sommige meiden moeten het 10 dagen slikken.

Wanneer je ongi wordt verschilt ook, sommige worden het een dag na de laatste pil, andere 1,5 week... alles kan. Ik zelf wordt het 2 dagen erna...dus gister laatste pil, zondag ochtend ongi.

@kitty, ik heb het nu al een aantal x gebruikt, 1e keer was ik een half jaar niet ongi geweest, dus een goede 1,5 na de eerste pil lag ik dubbel van de buikpijn... verder heb ik geen bijwerkingen gehad van provera tot deze ronde... dus ik denk dat je lichaam elke ronde anders reageerd...

11. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ikzelf weet wel hoeveel dagen ik moet slikken ;) , maar ik bedoelde eigenlijk diegene die antwoord op mijn vraag ging geven. :)
    Anders zegt de een op dag 8, en de ander dag 12, en dan kan ik er nog geen wijs uit.
    Maar ik moet 7 dagen slikken, en dan 2 per dag.
    Maar dan weet ik dat ik van alles kan verwachten.......

Bedankt voor je uitleg!

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wendy , die klachten die jij omschrijft had ik ook altijd met provera! :( niks aan idd.....

sterkte meis!

Deel Deze Pagina