belangrijke vraag over clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by skatjuh87, Jan 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey dames, sorry dat ik even kom inbreken. Ik slik clomid 50mg, nu voor de 4e keer geloof ik. Ik zou dit vanavond moeten slikken omdat ik maandag ongesteld ben geworden. Tenminste dit denk ik. Ik heb heel kort gevloeid en heel licht. Savonds was het bijna alweer over. Ik heb wel enkele kleine stolsels verloren maar verder blijft mijn maandverband wit. Ik heb dit nog nooit gehad en wil misschien morgen even een testje ertegen aan gooien voor de zekerheid. Zou het heel schadelijk zijn als ik vanavond gewoon clomid slik, mocht ik morgen positief testen?

2. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    hoi!
    moest je niet een zwangerschapstest doen voordat je weer aan de clomid moest starten!?
    als ik jouw was zou ik toch morgen nog even een testje doen! want clomid slikken terwijl je zwanger bent , kan wel degelijk schadelijk zijn.
    ik neem aan dat je onder behandeling staat bij de gynaecoloog? omdat je clomid gebruikt? misschien kun je hem eens bellen?

ik moet wel zeggen , dat toen ik de provera slikte (om de menstruatie op te wekken) er heeeeel weinig bloed kwam... ik kreeg daardoor een hele korte menstruatie. maar als ik dan vloeide was het wel echt bloed en dat moest ik dan altijd als cd1 aanhouden.

Succes ermee! lastig he die onzekerheid! hoop dat je wat aan mn antwoord hebt!
    Liefs Ella

Share This Page