Zowaar stond ik net met mijn mond vol tanden en blosjes op mijn wangen. Vandaag heb ik een leerling van school aan een leuke baan geholpen en als dank kwam hij net een grote bos rode rozen brengen met een leuk kaartje! Gewoon om even 'dank je wel' te zeggen dat iemand zoveel moeite voor hem had gedaan! Ze bestaan blijkbaar toch nog! Mensen die je oprecht voor veel moeite bedanken. Mijn hele dag... ehhh... week is goed
Ah wauw, wat bijzonder! Super lief dat hij met een bedankje kwam, maar ook super lief dat jij hem hebt geholpen aan een baantje!! Top! Geniet van je rozen!!!
wat lief zeg, en zeker uit je verhaal te begrijpen dat het een jongen is. Daar zie je dat vaak helemaal niet. Echt super.
SUPER!! Er zijn uberhaupt steeds minder mensen die een galant gebaar maken, zoals de deur openhouden als een zwangere moeder met haar duowagen staat te klooien
hihi.. ik heb het idee dat zijn moeder hem gestuurd heeft om bloemen te kopen en te brengen. !! (zou mijn moeder wel gedaan hebben).. maar dan nog is het hartstikke lief haha
Wat leuk en attent zeg Mijn vriend is er ook zo eentje.. die is dus ook wel geliefd bij de dames .. slijmbal
Oh wat lief! Fijn he, als je zoiets hebt. Ik kreeg twee jaar terug een goed gemeend compliment over mijn lessen en ik teer er nog steeds op.