Leuk kwartet spel?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door bunchy, 28 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
  2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb er zelf één gemaakt: oms gezin bestaat uit vier personen dus dat was al een kwartet. De grootouders zijn een kwartet. Toevallig precies vier ooms & tantes, dus dat kwam ook mooi uit. Dan nog een kwartet met knuffels. En verder 'helden' van tv. (Lego-poppetjes, brandweerman Sam, Paw Patrol etc.) Kost even wat moeite, maar het is hier echt een hit.

3. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Er bestaan junior kwartet waarbij je met drie kaarten al een kwartet hebt. bij. van woezel en pip. Die kaarten zijn ook groter.

Die van Nijntje hebben we ook, die is wel met vier kaarten. Die is ook best leuk.

4. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Die van woezel en PiP! Vind mijn dochter erg leuk, zijn ook hele grote kaarten dus makkelijk voor een kind.

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    we hebben vogels en ruimte(met planeten en veel info)en nu ook landen(aardrijkskunde kwartet.

samen er een maken lijkt me ook een goed idee!

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    We zijn begonnen met het dick bruna reuzenkwartet.. (de eerste maanden ook gewoon open op tafel omdat hij nog te jong was).

De oudste kan nu goed lezen en daar hebben we weetjes-kwartet voor, het lichaam en het heelal. Maar daar zijn veel soorten in, voor iedereen wel iets ;)

7. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Wij hebben ook van Woezel en Pip. Zijn duidelijke kaarten met verschillende kleurtjes.

8. Pietvander Vlug

Pietvander Vlug Nieuw lid

29 aug 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Zeer bijzonder, zo'n zelf gemaakt kwartetspel.
    Ik verzamel al zo'n 30 jaar bijzondere kwartetten, en heb diverse geboortekwartetten. Soms een heel spel, vaak 4 kaarten van de 4 kinderen.
    Hebt u maar een spel gemaakt, of ook een paar om weg te geven aan de familie?
    Mvg,

Piet
    P.vdvlugt05061949@gmail.com

Deel Deze Pagina