Ik kwam toevallig op internet iets tegen over een geslachtstest van bibies. Misschien zijn hier mensen die zo'n test hebben gebruikt en wat kwam daar dan uit? Het lijkt mij dat zo'n test niet betrouwbaar is. En het kost ook nog eens 34,90 euro.
Ik weet zelf ook niet of deze betrouwbaar is, ik heb hem met 6 weken wel gebruikt en de uitkomst was erg leuk. nu maar afwachten op de 20wk echo als je twijfelt niet doen. Maar leuk om een keer te proberen vond ik.
Ik ben ook niet zwanger. Mss tegen de tijd als het zo ver is dat ik een testje waag. Vond het wel opvallend dat bijna iedereen die reageerde op de site als uitkomst een meisje had. Waarvan een aantal een jongen bleek te zijn bij de 20 weken echo.
Is dat een urinetest? Die gaat uit van een zuurtegraad van je urine, die zou aangeven of het om een jongen of een meisje gaat. Maa aangezien de zuurtegraad van je urine nogal beinvloedbaar is door je voeding, is ie zeer onbetrouwbaar. Geldklopperij dus, net zoiets als de CB indicator...
Ik zou gewoon afwachten tot de 20-weken echo, hoe moeilijk het ook is! Uiteindelijk geeft die pas echt de zekerheid en die wil je ook als je zo'n urinetest hebt gedaan, dus waarm geld uitgeven aan zo'n test?
Ow dus het bestaat wel zo'n test?! ...wel duur inderdaad. Ik zelf erg moeilijk afwachten en heb toen een huis tuin en keuken testje gedaan. Een laagje zout in een longdrinkglas, erin plassen en dan na 2 minuten kijken: bij een meisje: is de urine dan weer helder en het zout naar beneden gezakt...bij een jongen: blijven er vlokken of strengels hangen ....dit was dus bij mij het geval...uiteindelijk klopte het resultaat wel ....en nog goedkoop ook (zou er natuurlijk niet op vertrouwen)
Ik heb er ook ooit 1 gedaan. HAd hem hier besteld -> Ontdek of je zwanger bent van een jongen of meisje Had 25 euro betaald toen. Helaas is de zwangerschap toen mis gegaan. NU twijfel ik om hem weer te kopen.. vond het toch best een hoop geld.
op youtube kan je de resultaten bekijken.. zie 98% meisjes .. uiteraard geldklopperij je kan net zo goed ph-waarde testtaafjes voor t aquarium kopen om je zuurtegraad te bepalen haha de zouttest en rodekooltest zijn ook leuk om te proberen en heeeeel wat goedkoper