Werk en zwangerschap..

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by MoesCH, Apr 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    Goedemorgen!

heb ff een vraagje (alweer :oops: ).. Ik werk in een apotheek als apothekersassistente en er komen wel eens patienten die net een chemokuur hebben gehad.. kan dit kwaad als ik die mensen help? kbedoel handen aanraken enzo.. en als ik de medicatie voor ze klaar zet (chemo-medicatie).. ik raak de pillen zelf niet aan,, maar de doosjes en strips wel.. kan dit kwaad voor me kleine?

alvast bedankt!

Groetjes!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hallo,

neehoor, dit kan geen kwaad gelukkig!
    Als je je zorgen maakt over dit soort dingen kun je het ook met je baas, de apotheker, bespreken. Die weet precies hoe het zit. Maar zolang de medicijnen in doosjes en strips zitten is er niks aan de hand, waarschijnlijk ook niet als je de pil zou aanpakken hoor, de werkzame stof zit er echt in en gata pas werken als de pil in de maag uiteen valt.

Mirjam

3. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    gelukkig!! Hartstikke bedankt.. ben blij dat ik hier met zulke dingen terecht kan!

merk zelf dat ik me de laatste tijd egt overal zorgen om maak :( word er zelf n beetje gek van...

zit nu namelijk ook met het volgende..

vanochtend lag ik op bed.. mn man ging zich omdraaien en rolde zo zeg maar als t ware op mn buik aan een kant.. ik schreeuwde en hij schrok gelukkig heel snel op.. maar kan dit nu kwaad voor de baby.. ben namelijk bang dat hij hem/haar plat gedrukt heeft of iets dergelijks :(

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

neehoor, kan helemaal geen kwaad, baby zit goed verpakt in buik, baarmoeder en vruchtwater. Geen zorgen dus.

Mirjam

5. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    thnxx again!! ben nu al over bezorgd.. laat staan als t kindje geboren word haha..

Share This Page