Hoi dames ik wou jullie wat vragen. ik temp normaal niet maar zins 1 week ben ik aan het kijken wat mijn temp doet, nu mijn vraag. mijn basale temp is normaal 35,9 en nu temp ik het volgende maandag 36,6 dinsdag 36,7 woensdag 36,4 donderdag 36,5 nu weet ik niet zo goed wat ik hiervan moet denken kan ik alsnog zwanger zijn of ga ik toch ongi worden? hebben jullie enig idee of hebben jullie wel eens gehoord over een lage basale temp?
Hoi Dees, Je kan niet zo veel zeggen over een paar temperatuurmetingen opzich, je moet dan echt vanaf het begin bjgehouden om er wat betrouwbaars over te kunnen zeggen. Je temperatuur is wat aan de lage kant nu, maar goed nog steeds hoger dan je basale temp. Dat kan een gunstig vooruitzicht zijn! Kijk wat je temp morgen doet! daalt ie verder dan wordt je wx ongesteld maar stijgt ie weer naar bijv 36.7-36.8 dan heb je een goede kans! Maar nogmaals je kan er nu niet zoveel zekerheid uit halen. Je link naar FF werkt trouwens niet, dan zie ik mn eigen kaartje Succes! Liefs Lotte