Hoe zit dat eigenlijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 6 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik vraag me nu al een hele tijd af hoe dat zit als je net bevallen bent, het kindje is uit je buik ..hoe ziet dan je buik eruit? Is het dan te vergelijken met een plastic zakje waar je bijvoorbeeld het lucht uit laat.. Dus een ingezakte bedoeling?! :rolleyes:

En hoe lang duurt het voordat je buik weer 'normaal' is?

2. medsje

medsje Lid

20 feb 2007
    30
    0
    6
    Gewoon lekker een tailleband dragen na je bevalling, zit heerlijk en helpt je om je buik sneller weer 'normaal' te kijgen!

3. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Me buik leek wel een plumpudding haha !
    Het zakte gewoon in elkaar en een teveel aan vel wat maar heen en weer bungelde.
    je baar moeder is natuurlijk ook wat groter de eerste weken en die moet ook krimpen.
    Het heeft bij mij echt een tijd geduurd voordat het een beetje normaal werd (al heb ik nog steeds een buikje:( )

4. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Nou heel simpel, ziet er niet uit! Heeft wel wat weken geduurd eer er weer wat model in zat. De eerste paar weken heb je echt gewoon een lege buik, minder strak gespannen maar wel met veel vel.....

En inderdaad, een sluitband of sluitlaken is wel een optie.

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Waar kun je die kopen of krijg je die?

6. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    als je niet te dik bent (in niet zwangere toestand) mag je mijn sluitlaken overnemen.

Ik heb de mijne via www.motherwear.nl (of com, moet je even checken) gekocht. Het is een S.

7. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    JA, mijn buik was ook zo slap als het maar kon. Ik dacht dat je wel weer gelijk op je buik kon slapen. Maar dat ging helemaal niet vanwege al dat extra vel en buik. Ik leek gewoon nog 5 maanden zwanger. Maar ik moet toegen dat na 6 weken ik er weer redelijk normaal uitzag. Na 8 weken was ik helemaal weer normaal, en nu 10 weken later ben ik dunner dan voor mijn zwangerschap. Maar dat komt waarschijnlijk door de borstvoeding.

8. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Mijn buik was ook slap toen Lieve eruit was.
    Vond het heel raar ook om mn buik zo aan te raken.
    Was echt een slappe bedoeling haha
    En nog vind tik :oops:

Deel Deze Pagina