Hoi dames! Waarschijnlijk beetje vroeg haha, maar kan er nu al over piekeren. Wij zijn van plan om binnenkort weer te proberen om zwanger te worden. Dit zou dan ons 3e kindje worden. Nu hebben we al 2 jongens waarvan ze allebei vernoemd zijn d.m.v. voornaam van (schoon)vader als 2e naam. Nou mijn dilemma, als het een meisje wordt, willen we graag allebei onze moeders vernoemen als 2e naam. Maar wij komen er echt niet uit om hier iets moois van te maken. Brigit en Grietje Alvast dank voor jullie hulp!
gritta of britje ik zou om heel eerlijk te zijn niet eens proberen om naar die namen te vernoemen, ik denk dat er onmogelijk iets moois uit komt
Ja ik vind het zo lastig haha, denk ook dat het heel moeilijk wordt hoor, maar dacht misschien kan ik met jullie ideeën nog wat inspiratie op doen
Dank dames! Sommige namen had ik echt niet kunnen bedenken! Hoop dat er nog meer inspiratie ideeën komen hihi
Hahahaha. Ik zou gewoon de volledige namen gebruiken of lekker niet vernoemen. Dat geknutsel vind ik niet mooi en eerlijk gezegd ook geen vernoeming.
Waarom is het dan geen vernoeming meer? Een vriendin is vernoemd naar haar beide oma's maar met een hele andere naam (wel met de initialen verwerkt). Het is dan geen letterlijke vernoeming, maar zij weten waar de naam naar verwijst en doet ze denken aan de twee oma's. Vernoem je voor iemand anders en niet voor jezelf, dan zou ik idd de originele namen gebruiken, maar anders zie ik het probleem niet.