Hoi meiden Het lijkt wel of ik een van de weinige ben die niks om voetbal geeft Bij mijn dochter op school zitten ze het ook al te kijken, manlief is al om kwart voor 1 naar de kroeg gegaan Ik heb de tv wel aanstaan op de achtergrond, maar ga echt niet anderhalf uur naar een balletje kijken. Zijn er nog meer meiden die er niks om geven?
Hé meid, je bent niet de enige hoor Ik heb de tv ook wel aanstaan (op de achtergrond) en ik ga ook wel kijken als het spannend word (hoor je altijd duidelijk aan de commentator en publiek), maar verder..... Ik vind een WK altijd wel leuk en leef dan ook wel mee met Oranje, maar voor de rest doet het spelletje me weinig Ik denk dat dit wel zou kunnen groeien hoor, als ik een partner zou hebben die er heel veel om geeft. Maar (gelukkig) geeft mijn vriend nog minder om voetbal dan ik
Heb de tv wel aan staan, maar ga zo ff wat opruimen/schoonmaken hier in huis. Ga echt geen anderhalf uur kijken naar hoe volwassen kerels een bal voor de voeten krijgen, em weg trappen en er met z'n allen als idioten achteraan gaan . Nee, ik geef er niks om, maar moet toch een beetje weten waar iedereen het over heeft...
Nee hoor absoluut niet. Ik ben nu alleen thuis en die tv gaat echt niet aan hoor. Ik HAAT voetbal... Natuurlijk is het best leuk als NL gaat winnen uiteindelijk... Maar ik vind voetbal zoooooooooooooooo saai. En dan ook nog dat kutgeluid van die 'bijenzwerm'. Nee hoor... Ik ga zo lekker boodschapjes doen. Eens kijken hoe uitgestorven de winkels zijn..... Bij mijn man op het werk zijn ze als het goed is nu met z'n allen voetbal aan het kijken... Belachelijk onder werktijd, maargoed. Hij heeft er zelfs een speciaal oranje t-shirt van gekregen met het logo van het bedrijf.
haha zo te zien ben ik dus idd niet de enige ik snap af en toe echt niet wat mijn man er aan vind ik vind het leuk als NL wint voor ze, maar verder ach straks moet Mitchell weer eten enzo dus ik vermaak me zo ook wel het zal idd wel lekker rustig zijn in de stad
Bah, ik vind er ook niks aan. Zit op m'n werk en kan de tv zo aanzetten maar ik hoor het wel aan het gejuich als ze scoren want hier beneden zitten allemaal kroegen en het is behoorlijk druk.
Hey Caruli!!! Ik geef er ook niets om, ben zelfs op het werk nu. Mijn man heeft er zelfs verlof voor genomen!!!!!!!!!!!! Hij kijkt zelfs iedere wedstrijd wat op tv komt , och ja hij kijkt alles bij mijn schoonouders dus kan ik lekker zelf tv kijken!!! We moeten die mannen ook hun lolletje gunnen denk ik dan maar!
nee. ik zit achter de pc in de hoop dat zoonlief in slaap sukkeld in zijn campingbedje maar hij heeft er niet echt zin in ik hoef niet te kijken want ik woon vlakbij de stad waar een groot scherm staat en als er een doelpunt valt hoor ik de toeters zo ook wel. ik wordt gek van dat geluid op tv. en mijn dochter kijkt straks de samenvatting als ze thuis is en het zal nog wel 100 keer op het journaal komen. dus nog even rust hier....
hier ook geen voetbal hoor! Als nederland nu in de finale stond dan zou ik nog wel mee kunnen kijken, vind ik dan wel weer spannend maar nu geef ik er echt geen drol om .
Zit op mn werk achter de pjoeter... nu effies stiekum op ZP, maar verder aan het werk. Komen wel wat telefoontjes binnen enzo. Gros van de collega's zit in het bedrijfsrestaurant de wedstrijd te kijken. De collega's van de Helpdesk naast me hebben een beamer met tv...dus hoor op de achtergrond het een en ander voorbij komen. Vind het wel leuk hoor voetbal en zeker met zo'n EK/WK, maar ga er echt geen vrij voor nemen. Kan mn tijd wel beter gebruiken en daar komt bij, we hebben maar een 2-persoonsafdeling die van 9-5 bezet moet zijn.... en mijn collega heeft vandaag ADV.
Ik vind de bijenzwermgeluiden van die toeters nu al IRRI, laat staan wanneer je vol spanning voor de buis zit te kijken Ik ga denk ik nog een mand was wegstrijken en zet dan ondertussen een aflevering van Greys Anatomy of Private Practice of iets dergelijks op. Veeeeeeeeel leuker